tisdag 20 augusti 2013

Blått, blått... och mönstrat

Blått är flott ;)


Just nu är jag nog lite såld på "kakel-mönstrat". Mönster som påminner om blommor, men inte är direkt blommor... lite känsla av orientaliskt. Älskar min blåa väska som har några år på nacken. Armbandet med pärlor i lite "kina-stil" är en favorit på sommaren. Älskar blått också, just nu ;)

Väska: Åhléns , Linne: Bondelid/MQ,   Kofta: Odd Molly,  Armband: Kappahl  
Det luftiga sommarlinnet tillsammans med en av favoritkoftorna blir en skön kombo så här på sensommaren! 


Gillar ni blått? Mönstrat?


Maria

P.s Tack snälla ni för alla fina lyckönskningar i förra inlägget, och inne på min nya blogg!

18 kommentarer:

  1. Snyggt! Gillar blått men har svårt att få in det i hemmet... Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Jag gillar blått, men har inte så mycket i klädväg.
    Ha en fin tisdag
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Väskan hade jag köpt nu om den bara hade funnits. Tvivlar på att den gör det efter så många år. ;0)

    Ha en bra dag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Godmorgon Maria!!
    Nu är jag tillbaka, fast som Rutiga pricken;) att starta en ny blogg är ingen lätt lek, man känner sig helt borttappad och vilsen, men jag ska kämpa på ett tag. Ni bloggare betyder oerhört mycket, mer än jag kunde ana så jag försöker leta upp Er igen:)
    Om du har lust är du välkommen att kika in.
    Blått ÄR flott!! och Du klär väldigt fint i blått! Gillar också att blanda olika mönster, det blir inte så strikt utan mer liv och avslappnat. Det svåra är ju att få harmoni i mönster och färger men det brukar finnas där man minst anar. Din outfit ser väldigt skön och snygg ut.
    Ha en fin dag!!
    kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Blått är en skön färg, som jag känner mig välkläd och snygg i, gärna på jobbet.
    Visst är det härligt att vara i kläder som man trivs i!

    Ha en skön dag!
    Kram Eva, Tinibelli

    SvaraRadera
  6. Hej hej!
    Men å så snyggt!
    Jag gillade alltihop..;)
    Blått var min favoritfärg för många år sedan och då var det nästan enda färgen i garderoben...
    Nu håller den på att hitta tillbaks hos mig med.. fräscht, klassiskt och snyggt!

    Ha en fin dag!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  7. Väldigt snyggt, blått är så fint! Gå gärna in till mig o tävla om en fin Oilily-väska, kram

    SvaraRadera
  8. Jättefint med blått, så fräscht och marint. Snygg väska. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  9. Älskar blått, men det blir extra mycket av den färgen på sommaren. Fint! kram N

    SvaraRadera
  10. Snyggt! jag klär mig gärna i blått och väskan är fin!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  11. Fin kofta och väska.
    Hoppas du har haft en bra dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  12. Superfin kofta den får jag nog spana lite efter :) Karin

    SvaraRadera
  13. Jättefin kofta och superfin bild på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Ääälskar också blått! och din väska och allt var ju bara så fint!
    GRATTIS till nya bloggen och lycka till med din fina smyckesdesign!
    KRAM Judita

    SvaraRadera
  15. Blått är min favvo! Alltid! Du är jättefin i den koftan!

    Lycka till med nya bloggen och dina planer!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...