tisdag 16 juli 2013

Tips! Rea och film :)

Här kommer ett par tips till er som inte tänker ligga på badstranden ;)


Vad sägs om ett rea-tips? Hos Cubus hittade jag denna "plysch-munkis" för 79:- Flera fina färger på dessa, samt tillhörande byxor, i både sweatshirt och velour. 79:-/del. Billigt! Skynda fynda!

Och så var det filmtipset...

via



Häromkvällen såg vi denna lite kanske annorlunda, men ändå charmiga, svenska thriller. Den första av sex fristående filmer i en serie efter Maria Langs deckare. Inte den bästa film jag sett, men okej och lite "sådär lagom" en söndagkväll ;) 

Tycker ni också att det är mysigt att krypa upp i soffan och se en film? Även fast det är sommar ;) 


Maria

11 kommentarer:

  1. Snyggt och superbilligt ju... Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Där är du ju! Kul att få se dig live. Så himla fin du är och dressen ser supergosig ut!
    KRAM Judita

    SvaraRadera
  3. Bra tips, är på jakt efter något mjukare hemmaplagg att ha i höst! Imorgon blir det en tur på rean, alldeles ensam! :-)

    SvaraRadera
  4. Snygg bloggerska i jättefint klädtips, ser jättemysig ut :) Ja, här har du en till som gärna ser film så här på sommaren :) Mysigt att mysa ner sig i TV-soffan efter en dag tycker jag :)

    Tuuuusen tack också för din gulliga kommentar hos mig, vad kul att du gillar mina bilder :)

    Kraaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Snygg du är. Alltid trevligt att fynda :)
    Jag sitter kvar på balkongen, tog en snabb runda med Lykke bara:)). Snart ska vi gå strandpromenaden ochköpa glass.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Vad fin du är och så kul att du är med på bild:) Plyschmunkisen ser jättemysg ut!
    Jag kryper gärna upp i soffan en sen sommarkväll och tittar på film, det är alltid lite mysigt ju!

    Kram fredrika
    (Så klok respons du kom med i mitt inlägg, tack)

    SvaraRadera
  7. Tack för tipsen! Filmer tar jag gärna emot tips om och jättefin munkjacka som passar dig perfekt! Har köpt en massa fint till dottern där just plysch men också en massa annat fint faktiskt. Ha en fin kväll söta du! Kram Nilla

    SvaraRadera
  8. Fina du i en mysig munkis. Älskar själv att slänga på mig myskläder när jag kommer hem o framförallt när det är soffläge med en bra film. Tack för tipsen vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Film är alltid kul... gärna i myskläder :-) Tackar för tipsen!

    SvaraRadera
  10. Film är alltid mysigt tycker jag.
    Vilket kap du gjort med härliga myskläder.
    Ha en fin onsdag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  11. Så fin du är i ditt rea fynd!!!! Galet vad rea det är nu!
    Jag kollar gärna på film en sommar kväll, känns som vi ser mer på film på sommaren än hösten/vintern borde det inte vara tvärtom??

    Ha en fin onsdag
    Kramar Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...