torsdag 30 maj 2013

Moodboard Maj

Maj!

Sista torsdagen i maj, och temat hos Fabriken är Moodboard!

Med maj kom massor av sol och en hel del värme också. Lusten att plantera blommor på porchen ökade och gräsmattan har grönskat! Jag har haft fint besök av fotograf och stylist här hemma. (Reportaget är sålt till en tidning nu, har jag fått veta, men jag berättar inte vilken ännu, det får ni veta när det blir dags för publicering ;) Och vi har beställt vårt spa-bad...
Mannen i mitt liv och jag har redan besökt smultronstället Fjäderholmarna.(Nu hinner vi med fler besök denna sommar!) och jag har sytt en klänning i min ateljé. Det första plagg jag sytt sedan vi flyttade till nya huset. En skön känsla av att ha kommit igång...
Mors dag har vi också firat i maj. Med paket och tårta. Framförallt så är det känslan av att få vara just MAMMA som är i fokus den dagen.

Maj har verkligen varit en positiv och fin månad,(trots att jag har ett gnagande litet orosmoln inom mig som gör sig påmint emellanåt) och för fler moodboards tittar ni såklart in till FABRIKEN


Maria

14 kommentarer:

  1. Vilket fint collage. Maj är underbar tycker jag, försommar och massor av förväntningar och nya krafter. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Jag håller med. Maj har varit fantastisk. Det känns som om att det var då allt återuppstod. Energin, solen, det gröna. Allt.
    Härligt. Nu är det snart juni och då har maj lagt en härlig grund.
    Önskar dig ett härligt veckoslut!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fina bilder du bjuder på! Ja visst är maj en härlig månad... All denna grönska som fullkomligen exploderade!
    Va kul att reportaget är sålt! Spännande att se vilken tidning det blev.. :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fint collage och fin text! Hoppas Juni blir lika bra och att orosmolnet kan lösas upp!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Mysigt collage. Fotograf, jag säger och de!! Vad spännande. Hoppas du har möjlighet att länka eller nåt så att jag också kan läsa. Blir ju inte minder nyfiken så här långt borta.
    Kram anette

    SvaraRadera
  6. Låter som en riktigt bra månad :)
    Snyggt collage!

    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder i collaget! Sååå spännande med reportaget! Kul! Ha det gott!

    SvaraRadera
  8. Jag ser fram emot att få läsa repotaget sen :-)
    Ditt collage visar att Maj är en härlig månad, jag hoppas att ditt orosmoln släpper snart...

    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder! Så spännande med reportage om ert hem!!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  10. En härlig månad med mycket roligt för dig. spännande med reportaget. Hoppas orosmolnet försvinner o du får njuta av juni månad ännu mer. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Ditt moodboard är ljuvligt! Vilken månad ni haft....härliga maj.

    Vad roligt det ska bli att se ert hem i ett magasin! Det kommer vara fantastiskt.

    Finaste, hoppas ditt orosmoln seglar iväg och att allt känns bättre snart.

    KRAMAR!!

    Lotta

    SvaraRadera
  12. Fina bilder Maria och du det där orpsmolnet vill jag sudda bort.stor kram Diana

    SvaraRadera
  13. Fina bilder, ser verkligen ut som ni haft en skön majmånad.
    Fin helg till dig, kram

    SvaraRadera
  14. Vilket jättefint moodboard du gjort Maria, såå vackra bilder!! Och vad kul med din klänning!! Ser fram emot att se bilder i magasinet sedan också, spännande :))

    Bortsett från orosmolnet verkar du haft en strålande månad :)

    Stöööörsta kraaaaamen aka

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...