torsdag 9 maj 2013

Metalliskt

Torsdag, denna ledig dag. Nytt tema på gång.


Denna gång lyder temat "Metalliskt". Ser man sig om hemma hos oss, finns en hel del inredning i just metall. Lampfötter och ljusstakar, främst kanske?  En och annan bricka också. Men det som jag gillar mest, när det gäller metall är mitt fina klot.


Som det mesta annat här hemma så flyttas även det silvriga klotet runt och byter plats emellanåt ;) 

För fler fina bidrag på temat "Metalliskt", så tittar ni förstås in till FABRIKEN!


Maria

15 kommentarer:

  1. Jättefint klot!

    Ha en trevlig dag!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  2. Metalliskt snyggt! Ha en riktigt go dag!

    SvaraRadera
  3. Så fint klot! Kan användas på många ställen! Jag brukar göra likadant, flytta runt på sakerna när man vill ha förändring och inte kan köpa nytt alla gånger ;)
    Ha en fin Kristi Himmelfärdsdag! Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Vackert och fint klot. En bra inredningsdetalj som passar lite här och var. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Förstår att klotet är en favorit. Vackert!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Mycket vackert klot! Bra med sådana detaljer som liksom gör sig överallt! :)

    SvaraRadera
  7. Det förnyar att flytta runt.... Fint klot!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Så fint klot! Och flyttar runt på saker gör man ju hej vilt! Allt känns lite nytt igen ju;)

    Kram fina du!
    Fredrika

    SvaraRadera
  9. ;)

    Du är så go! Jag flyttar runt med och just nu har metall "on my mind" :-) Kom hem med en kopparstjärna - urläcker tycker jag!

    KRAM och trevlig helg

    Lotta

    SvaraRadera
  10. Snyggt klot, kul med något man inte sett hos någon annan men jag skulle gärna vilja ha ett likadant :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  11. Här flyttas allting runt o hit o dit....blir liksom aldrig nöjd. Ett läckert klot. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  12. Snyggt klot! Jag hade dille på klot ett tag och köpte klot i alla material, betong, metall ja allt!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. Jättefint! Jag gillar metall ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  14. Ps tror du har missat något..ds kram Diana

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...