söndag 5 maj 2013

Helgen, instagram och till sist en söndagsbild

Helgen med bilder från instagram...


Mina svärföräldrar kom på fredagkvällen och sov kvar till lördagen. Jag fick en fin Gerberaskål i födelsedagspresent. Perfekt som salladsskål!


På lördagen skjutsade vi tjejerna till stallet, som vanligt och så tog vi en tur till Stockholm för att kolla på spa-bad. Det tredje stället. Tredje gången gillt kan man säga för vi slog till på ett! Det har inte varit det lättaste beslutet vilket bad vi skulle ha. Vi hade tittat på hemsidan och velade mellan två modeller, djupet avgjorde vilket det blev. Båda baden hade plats för 6 personer, men det ena var lite djupare, så jag som inte är så lång, hade fått ha snorkel, som Mannen i mitt liv sa, om jag skulle sitta där ;) Om drygt en månad levereras det hem till oss. Lääängtar!!!

brist på champagne firade vi köpet med lite rosé på kvällen. Jag blandade i lite sockerdricka, så det blev lite bubbel, i alla fall ;)

Idag har vi haft tjejshopping, jag och de tre äldsta döttrarna! Fika, mat och lite shopping har mammans (min alltså) plånbok stått för ;) 

Själv har jag köpt mig nya träningskläder och skor (mina gamla gav mig skavsår a´ la köttsår vid första användningen för i vår:( ) Nu finns alltså ingen ursäkt längre... Dags att komma igång att röra på sig!
Idag har jag även hunnit putsa några fönster, så det har verkligen varit fullt upp i helgen. Har inte hunnit blogga, eller läsa bloggar ;) Söndag är det ju, så detta får bli min söndagsbild:


För fler söndagsbilder, tittar ni såklart in till FABRIKEN! Vilket ni säkert hunnit göra redan ;)


Maria

24 kommentarer:

  1. En väldigt fin söndagsbild, en bild med innehåll att vara stolt över. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Det var inget dåligt bad ;)
    Fin bild på dina tjejer!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Hallå! Låter som en härlig dag och vilken fin födelsedagsskål! Ha det bra, Karin

    SvaraRadera
  4. gud så härligt med bubbelbad! Vi spanar också efter ett, men det är en djungel!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fullt upp hos Wikers i helgen, låter det som! Kul att ni slagit till på spa bad nu! Förstår att du längtar!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken användbar och fin födelsedagspresent. Väldigt vackra döttrar har du.
    Hoppas du får en fin vecka.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  7. Grattis till dig! En hektisk men trevlig helg ser du ut att ha haft!
    Simma lugnt!
    Kram

    SvaraRadera
  8. härligt med ett spa bad, det är oxå med i min framtid och jag vet redan var det ska stå :)
    så fin söndagsbild du tagit på fina döttrar! ja det där med skavsår ala köttsår vet jag precis vad det innebär, fick likadant förra året efter första rundan med dom på. Åkte direkt och lämnade tillbaka dom och köpte på annat ställe sedan..
    Hoppas de nya blir bra nu.
    Ha en fin söndagkväll och en fin början på veckan.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  9. Ser ut som ni haft det kanon i helgen, underbara bilder
    Ha en fortsatt bra kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig helg du verkar ha haft! Jag saknar att ha ett badkar i huset. Men det finns ändå inte plats för ett fullstort och jag tröttnade på att ständigt ha knäna eller axlarna uppe i kylan. Drömmer ibland om att installera jordvärme, slänga ut pelletsbrännare o panna, och sedan inreda superdrömbadrummet i källarens pannrum. Självklart finns ett stort härligt bubbelbadkar på inköpslistan då.

    SvaraRadera
  11. Det låter som en riktigt härlig helg och mysigt med spabad, förstår att ni ser fram emot det. kram Victoria

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig helg! Din söndagsbild säger mycket och det ser underbart ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Å så läckert med spa-bad! Det kommer bli underbart.

    Vilka vackra döttrar ni har! Tjejshopping är kul ;))

    KRAM och ha en fin början på veckan Maria!

    Lotta

    SvaraRadera
  14. Spa bad härligt och jag antar att det är för inomhus, inte en sådan där "tunna" med lock på för typ vinterbadare?
    Visst är det kul med tjejshopping. Måste vara kul att ta med alla jag förutom att det kan bli lite kostsamt förståss ;-) För mig gäller det ännu att man bara kan ta en tjej itaget för de är för små för att hålla sams. Lättast är det nog med 7åringen att göra en lite tripp till shoppingcentrat för hon har börjat uppskatta det och så fikar vi efteråt.
    Ha en fin vecka.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  15. Så härlig helgen låter... vill också ha ett sånt där bad! :9

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  16. Härliga helgbilder :) och vilka fina tjejer stor kram Diana

    SvaraRadera
  17. Låter so en underbar helg och vad härligt med ett eget spa-bad!
    Ha en fin måndag!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  18. Vilken trevig helg ni har haft!
    Men vad HÄRLIGT med ett eget spa-bad... förstår att du längtar!

    Önskar dig en fin fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  19. Grattis till ert köp, många mysiga bad väntar nu då!

    Mysigt med shopping och lunch med flickorna!

    Önskar dig en fin vecka! Kram Jenny

    SvaraRadera
  20. Ni kommer se ut som russin sen när ni bubblat hela sommaren. :)
    Härligt med lite shopping och bra med nya träningsskor, bara att inviga dom då!

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  21. Vad härligt med ett spa, kommer bli många sköna bad. Underbar bild på dina fina döttrar, mysigt med en shoppingdag o få skämma bort de finaste man har. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  22. Så fina tjejer du har och så mysigt med en shopping dag med dem:)
    Men så härligt med ett spabad, då vet vi vart du kommer hänga rätt mycket i sommar;) Skönt och förstår du längtar!

    Hoppas du har en fin kväll!
    Kramar fredrika

    SvaraRadera
  23. Fin bild och fina tjejer! Tänk att du har så stora flickor, tittar på min egen 10-åring och upptäcker att snart är hon lika stor...
    Kram susanne

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...