tisdag 7 maj 2013

Begränsat bloggande...

Hallå på er!


Här har vi en som i går morse "lyckades" sabba sin fina mac :(  Gissa om jag är ledsen, sur, besviken och arg på mig själv???!!! Finns bara ett ord: KLANT! :(  Förhoppningsvis så kan jag få den lagad... men ändå... Nä, usch vill inte prata om det...

Visst har vi fler datorer hemma, men man är ju så van att alltid ha sin egen lilla... så nu blir det inte mycket bloggande, eller bloggläsande en tid framöver... Ska så klart titta in till er, men kanske inte kommer vara så aktiv...

Förresten så har vi väl alla annat att göra, när solen skiner, eller hur va? ;) Vädret har varit rent ljuvligt några dagar och jag har planterat lite nytt i korgar och krukor på vår porch. Putsat lite fönster har jag gjort också. Jag har "lite att stå i" några dagar framöver, eftersom det kommer hända en kul liten grej ;) (mer om det vid annat tillfälle)

Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll!


Maria 






20 kommentarer:

  1. Sååå typiskt! Jag förstår dig... man har favoriter när det gäller de där tekniska prylarna :-) Hoppas att det går att laga den!

    SvaraRadera
  2. Nej vad trist ...men du verkar ha fullt upp ändå ..se det som bloggsemester :*ler

    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  3. Åhh vad tråkigt! Vad fint du gör på din porch. Jobba på du.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Vad tråkigt för dig. Hoppas den går att laga snabbt. Lite extra trädgårdstid undertiden då:).
    Så mysiga bilder.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Naj, vilken otur. Hoppas Att allt löser sig. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Neeej så tråkigt! Vet hur det känns, jag har oxå klantat mig med datorn en gång...
    Men hittar dig ju på Insta oxå ;)
    Härliga bilder på nyplanterat, kram Suss

    SvaraRadera
  7. Nej vilken otur! Hoppas det går att laga!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  8. Usch trist, men då blir det mer tid för trädgårdsarbete:)Så fint du planterat. kram Victoria

    SvaraRadera
  9. Men så tråkigt! Hopas du får njuta av solen istället och att det ordnar sig snabbt med datorn. kram Nilla

    SvaraRadera
  10. Fy så tråkigt att den är sönder!
    Hoppas du snart får tillbaka den och att den går att laga. Klart vi måste vara ute i solen och lapa lite och tina upp nu när den äntligen kommit!
    Ha en fin morgondag.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  11. Tråkigt med datorn hoppas den går att laga.
    Jag ska jobba imorgon vilket känns bra då jag ofrivilligt blev ledig måndag och tisdag.
    Ha en fortsatt bra kväll/vecka
    Kram Linda

    SvaraRadera
  12. Åh, vilken otur hoppas den går att laga stor kram/Diana

    SvaraRadera
  13. Åh, så frustrerande.... Man är ju så klart sin egen dator närmast, med alla bilder och allt!!
    Vill gärna se helheten på Er fina porch med blommor och dekorationer!
    Önskar Dig en toppendag idag. Själv ska jag & döttrarna åka till Friends Arena på One Directions konsert idag/kväll!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  14. Hej min vän.
    Åååhh va trist..
    Men hoppas att den går att laga!
    Men du har rätt, visst känner man att nu vill man lägga sin tid på att vara ute och fixa :)
    Stor kram till dig kära vän!
    Jessica

    SvaraRadera
  15. äh fy, den där "klant" känslan är banne mig inte rolig... Hoppas att det går att laga den...
    Nä det finns mycket annat som prioriteras när värmen slår till...
    jag är hellre ute och fixar.. datan står kvar därinne :-)

    Önskar dig en fin fin dag
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  16. Hej vännen!
    Hoppas då, att tisdags fikan satte guldkant på tillvaron!
    Så trist..men det är tur...att det finns sådana som är bra på att laga våra datorer...:-)
    Önskar dej en härlig dag! Kram Annika

    SvaraRadera
  17. Nejnej, inte sabba datorn! Så tråkigt :( Saker man inte vill vara med om.
    Hoppas du får lite sol på näsan i helgen.
    Kram

    SvaraRadera
  18. Neej vilken otur. Hoppas det ordnar sig snabbt vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  19. Trist med datorhaveri:( Bloggande tar tid (men är såå kul). Tänk vad mycket annat du ska hinna med nu...och kommer tillbaka till bloggvärlden med nya friska tag:))
    Bra att örhängena kom fram:)
    Ha en fin helg Kram Maria

    SvaraRadera
  20. Stackars dig med datorn! Sånt där ska liksom bara funka!

    Vad spännande med din lilla grej som du har att stå i!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...