måndag 15 april 2013

Måndag med filmtips

Måndagen gjord då!


Åtminstone arbetsmåndagen ;) 
Jag har hunnit slipa lite på vårt gamla köksbord. Har en idé om vad jag ska göra av det. Ni får se sen ;) 

Idag känns det som att det faktiskt är vår. Det är milt ute och det regnar. Snön är nästan borta helt. Så skönt! Det var en lång vinter denna gång... Jag fyller år på torsdag och på min födelsedag brukar det oftast hunnit bli vår. På tal om det, så har jag uppmanats att skriva önskelista... tänk att det är så svårt? Ofta finns det saker man vill ha, sen när det är dags för önskelistor... ja, då kommer man inte på mycket ;)

Och så till något helt annat: 

I lördags kväll såg vi en riktigt bra film. Jag har kommit på mig själv att vissa filmer får mig att le, mest hela tiden...(Det ser säkert hur fånigt ut som helst? ;) Det här var en sådan film...

via


En riktig feel-good film! Den kan jag verkligen rekommendera er att se, om ni inte sett den?!


Maria

11 kommentarer:

  1. Vi hyrde den i helgen som gick :) Riktigt bra!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  2. Då fyller du och jag på de dagar då det föds mest barn! 14 och 18 april!
    Jag har alltid en lång lista! I år var jag nog uppe i 50 tusen kr!
    Ha ha men önska går ju!
    Hoppas det är fint på torsdag, för vi hade inte fint igår!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Ett april barn till här:) jag fyller 21:) I dag en riktig tråkdag med regn och grått,grått men en fin söndag fick vi och all snö är äntligen borta.ha en fin måndagskväll..kram

    SvaraRadera
  4. Tack för filmtipset! den får det bli nästa gång! Förra helgen valde jag mellan denna och "Blondie" och det blev den senare! Den var också bra, inte som jag riktigt tänkt mig men helt klart sevärd och bra skådisar!

    Önskar dig en fin vecka! // Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Tack för filmtips, det är alltid bra. Ha en fin kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Låter som en film helt i min smak..! :) Tack för tipset!
    Ja, NU är väl våren ändå här va?
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Ja, vi valde helt fel film i lördags - Dark Tide med Helle Berry... Så dålig! Annars brukar hon ha bra roller! Då provar vi ditt tips nästa helg!
    Vackra ranunkler!!
    Önskar Dig en toppenvecka, kram Kate

    SvaraRadera
  8. Vi såg den filmen i lördags:)!! Jättemysig!
    Idag fick jag riktiga vårkänslor, kunde åka vespa till jobbet utan termobyxor:)).
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Va kul att du fyller, tycker alltid det är så mysigt med sin "egen" dag! Spännande också med bordet, det vill jag se sen!

    Bra med filmtips, det ska jag lägga på minnet!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  10. tycker om de där filmerna då man som du säger verkligen kan sitta och le och skratta hela filmen igenom.
    Härligt med lite födelsedag, jätte svårt med önskelista och tänker alltid att det där kan jag skriva upp tills jag fyller men det glömmer jag alltid bort hihi.
    Ha en fin tisdag imorgon.
    Kramar Jennie

    SvaraRadera
  11. Grattis i förskott.
    Visst är det svårt med önskelistor.
    Den filmen har jag inte sett här så den kanske inte finns här. Men om den gör det ska jag se den för jag älskar feel good movies.
    Ha en fin tisdag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...