söndag 3 februari 2013

Söndagsbilden (och soft söndag)

Ny söndag... ny söndagsbild! Helt enkelt en bild, bara! 


En ganska soft och slapp söndag hos Wikers. Det blev sent igår, men himla trevligt och kul hade vi, jag och Mannen i mitt liv, när vi gjorde stan igår kväll/natt ;) 
Blogger verkar struligt, jag kan bara se de inläggen som är gjorda efter i fredags, på min startsida :(  Antar att det ser lika ut för er, när ni tittar in här. Inläggen verkar uppdateras i blogglistan lite si och så... Trist, men så är det. 


Jag tänker hänga i soffan med mysdressen på, ett litet tag till jag... och titta in till FABRIKEN och alla söndagsbilder!


Maria


10 kommentarer:

  1. Vad roligt att kvällen blev lyckad! Idag är det ju söndag så då får man gå runt i mysdressen ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Vilken läcker bild!!
    Så kul att ni tog er en kväll tillsammans och till och med gick ut, det låter supertrevligt. Drinken såg oerhört läskande ut, dolda talanger??
    Jag har läst igenom det som jag har missat (det var mycket) och såg bl a inlägget om hur mycket betalt man kan ta...det är svårt att ta betalt för saker man gör själv. När man tillverkar så blottar man ju sig själv totalt och sedan ta betalt för det, det är inte lätt. Eget hantverk är tyvärr hos många underskattat även om jag tror att trenden är på väg att ändras. För ett förkläde ska du absolut inte ta under 350:- då har du ändå en timpeng som ingen idag skulle acceptera. Det är som sagt svårt...men ibland så jämnar det ut sig när man tycker att det är så himla kul att hålla på. För mig som har så mycket värk är det ett måste att få skapa annars vet jag inte om jag skulle stå ut.

    Du får fortsätta att mysa och ta det lugnt idag.
    kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Skönt med lite soffhäng ibland. Fin bild...Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Ja, skönt med en slapp söndag, det kan behövas ibland!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  5. Härlig söndagsbild raring :) bamsekram Diana

    SvaraRadera
  6. Så fin söndagsbild. och kul att kvällen i går blev lyckad. Ha en fin söndagsväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig söndagsbild! en riktigt fin bild! Kul att ni hade roligt igår!
    kram Helena

    SvaraRadera
  8. Helt enkelt kan också vara vackert. :)

    Vad kul att ni verkar haft en trevlig lördagskväll.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Jättefin bild...!
    Tröttmössa på hemma hos oss oxå efter en mycket sen kväll/natt...! Men trevligt hade vi, kram Kate

    SvaraRadera
  10. Kanonfin bild, mysigt o ha en utekväll tillsammans, behöver man verkligen lite då o då. Ha bra start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...