söndag 24 februari 2013

Söndagsbilden (Ny hylla i hallen)

Veckans bidrag till FABRIKEN denna söndag...


Vi var in på det stora blå-gula varuhuset igår. För att köpa hyllan till hallen, jag funderat på ett litet tag. 


Ingen större skillnad på att fota i svart-vitt eller färg, när inredningen går i svart och vitt ;)

Hyllan gjorde sig bra där tillsammans med tavlan. Blev mer symmetriskt. Tanken var främst att få upp ljuslyktorna på väggen ;)

De superfyndade ljusstakarna fick flytta ut i hallen också. Sådan är jag... byter plats och flyttar runt på saker ibland ;) 

För att se fler fina söndagsbilder tittar ni så klart in till FABRIKEN! Ha en fortsatt fin söndag!


Maria

23 kommentarer:

  1. ...så kul att få "följa" med när ert hem "växer " fram.Hyllan var perfekt där !

    STOR söndagskram
    Pernilla

    SvaraRadera
  2. Mysigt i er hall! Blev jättebra med hyllan! Gillar lampan oxå,kram Suss

    SvaraRadera
  3. Wow vilken snygg hall ;)) har de såna hyllor, har jag missat ;)
    kram susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är en nyhet ;)
      Kram

      Radera
  4. Gillar din hall. Mycket snygg. Snygg hylla du hittat. Undrar om den säljs på vårt IKEA? Ibland är sortimentet olika.
    Ha en fin söndag.
    Kram anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag kan tänka mig att sortimentet varierar. Just den här storleken finns tydligen inte att köpa på nätet t ex.
      Kram

      Radera
  5. Det blev jättefint!
    Önskar dig en skön söndag!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  6. Så snyggt det blev! Hyllan blev pricken över i:et mot den randiga väggen!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken snygg hylla och så coolt med den gamla skrivmaskinen, inte varje dag man ser en sådan. Trevlig söndag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Så himla fint det blev. Verkligen fint med hyllan där. Passar perfekt in.

    Det är en torkställning jag har där på väggen. Ska ta kort på den så du får se.
    Ha en skön söndag.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  9. Blev ju toppen med hyllan! Passar perfekt där! Kul att du oxå har en gammal skrivmaskin. :)
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  10. Snygg hylla i riktigt fin hall!
    Susanne

    SvaraRadera
  11. Snyggt! Bra varuhus det där... Kraaam Pia

    SvaraRadera
  12. Vad bra det blev! Jag gillar tapeten :) Och skrivmaskinen är ju underbar, fint alltihopa :)

    SvaraRadera
  13. Wow vilken fin o välkomnande hall du har. Det svartvita är så snyggt matchat med mattan på golvet, helt i min smak. Mycket, mycket snyggt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  14. Så hyllan är från Ikea, så fin. Och sen är det så otroligt snyggt med randiga tapeter.
    Kram.

    SvaraRadera
  15. Men så fint du har det. Önskar dig en fin start på veckan. Kram Anette

    SvaraRadera
  16. Ursnyggt!!
    Älskar svart och vitt!

    Er vita stekpanna är så snygg! Ser ut som den inte är så
    bra att steka i MEN MEN jag kan ju ha fel!

    Kul att hitta hit via Husfrun:-)

    SvaraRadera
  17. Supersnyggt i din hall!! Får jag fråga vart tapeten kommer ifrån?
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  18. WOW vilka sköna bilder:) din blogg är alltid så inspirerande.

    Vill du se en härlig webshop..kolla in min nya bloggpost:)

    Ha en kanonvecka

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera
  19. Så kul att du vill vara med på min utlottning!
    Sypersnyggt i din hall... önskar dig en finfin måndag..kram

    SvaraRadera
  20. Oh vad fint det är <3
    Kram

    SvaraRadera
  21. Det är de små,små detaljerna som gör det, som man brukar säga! Jättesnyggt!
    Ha en fortsatt skön måndagskväll!
    Kram Helen

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...