måndag 4 februari 2013

Mer av fynden... och ett filmtips.

Här kommer ett till av fynden jag gjorde i fredags...


En vårigt fräsch scarf, som jag fick ge 24 kronor och 50 öre, för! Var inte det prisvärt??? ;) Jag hittade den hos JOY. Brukar inte handla där, men kikade in och hittade denna. Köpte en sak till där, men den får ni se en annan gång ;)


Scarfen blir snygg till nya jackan, jag visat tidigare (från H&M) och med ett par jeans och en vit blus t ex. så blir det nog toppen! 


Filmen vi såg igår blev den här:

via

En rysare/thriller, som var helt okej faktiskt. Lagom "ryslig" och inte så där "överdriven" som en del rysare lätt kan bli. 

Önskar er alla en bra start på nya veckan!


Maria

13 kommentarer:

  1. Wow vilken snygg scarfs! Rikigt snygg till jackan blir den.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Vilken fin sjal, den passar perfekt till jackan. Priset var ju inte så dumt! Någon gång per år brukar jag hitta något plagg på Joy, men inte mer än så. Ha en fortsatt fin måndag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Himmel va glad man blir när man gör ett sånt fynd. Den passar perfekt till jackan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Det var billigt för den fina, alltid roligt att göra så fina fynd.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Vilka fina fynd du har gjort!

    Hoppas att du får en fin måndagskväll!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Riktigt snygg scarf, sådär vårigt ljuvlig :)
    Visst är det kul när man hittar något fint för nästan ingenting på rea :)
    Fy för rysare... Jag har gått o blivit mörkrädd på gammeldagarna :)
    Ha en fin kväll.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Toppenfint med scarfen till jackan! Fräscht och vårigt.
    Tack för filmtipset!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Jätte fin scarf. Älskar ju rosa och blommigt.
    Den där filmen är nog lite för ryslig för mig:)
    Ha en fin kväll Maria.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  9. Jättefin Maria scarf. Romantisk med blommor och spetsar blir perfekt till den tuffa jackan. Kraaam pia

    SvaraRadera
  10. Det var ett fynd!

    Jag fastnade för saxlampan jag som du har hängt scarvesen på!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Vilket fynd! Jag har fyndat en del på Joy, även om jag inte heller brukar handla där!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Härliga vårkläder!! Kul med fynd... och lite nytt! Ha en go kväll!

    SvaraRadera
  13. Ursöt kommer passa dig perfekt, klart vi ska ses, kan du inte nån vardagskväll? kram kram Diana

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...