lördag 2 februari 2013

Lördag kväll (och lite irritation...;)

Ikväll åker vi in till stan, jag och Mannen i mitt liv!


Middag på restaurang... Men just nu softar (laddar?) vi med varsin drink (Jag har lekt bartender här ;) och lyssnar på musik på hög volym ;)


Jag är lite irriterad på Blogger idag. Jag kan bara se mitt senaste inlägg på startsidan, trots att jag har inställt att det ska visas de senaste tio inläggen... Någon mer som varit med om det? Dessutom så ser jag inte det senaste inlägget från mig i min blogglista.  Ser ni mitt senaste inlägg i er lista, ni som har med mig? 

Ha en finfin lördagkväll!


Maria

11 kommentarer:

  1. Nix detta syns inte på min blogg lista . Ha en bra kväll och fortsätt njut av musiken, drinken och en date med maken. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Nej det syns inte här heller...
    Hoppas du och mannen får en härlig lördagskväll!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Jag ser det senaste. Ha en mysig kväll, skål! kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Har inte haft några problem vad jag vet?
    Ha en toppen kväll!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Vet inte om det löst sig men jag såg i alla fall ditt senaste!!
    Härligt med utekväll! Själv njuter jag här hemma ;) kram Suss

    SvaraRadera
  6. Låter som en mysig kväll :)
    Jag kan se ditt senaste inlägg i min lista i alla fall :)
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Jag ser det, men tycker det händer mycket konstiga saker med blogger och ingen hjälp kan man få, det är dåligt tycker jag!
    Ha det så mysigt med maken!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Härligt att gå på date med maken!

    Igår kunde jag inte se ditt senaste inlägg, men idag funkar det!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Jag Kollade precis och jag kan om jag öppnar "hela din blogg" se detta och det senaste inlägget om awarden (grattis ) Men sedan fanns inget mer.
    Jag hade strul häromdagen. Publicerade ett inlägg och så syntes inte det in min blogglista så jag gick tillbaka och gjorde om publiceringen och först syntes det inte men sedan dök det upp efter någon minut.
    Vi hoppas det löser sig.
    Kram Anette
    PS Drinkarna ser smarriga och inbjudande ut. Skulle behöva något starkt efter dagens bravad...barnkalaset avklarat!! ;-)

    SvaraRadera
  10. Hoppas ni hade en fantastisk lördagskväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...