söndag 17 februari 2013

Hemma igen - Söndagsbilden

"Welcome..."


Hemma igen efter att ha varit i Dalarna, på gamla hemorten, sedan i torsdags kväll. Jag har inte ens öppnat datorn under hela helgen, så jag har ingen koll alls vad som hänt hos er andra.
När jag satte igång den nu, så trillade det in inte mindre än 88 melj... Får nog ta tag i dem imorgon, för nu hoppas jag på lite soffmys med familjen! 

Denna bild från vår hall, får bli min söndagsbild denna vecka!
Titta gärna in till FABRIKEN  för att njuta av fler söndagsbilder!


Maria

13 kommentarer:

  1. Började undra vart du tagit vägen ;) Ibland är det skönt att ha datorfritt!
    Fin bild, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att vara borta och helt datorfri!
    Välkommen hem!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Välkomna hem! Härligt med ledigt från datorn....det har jag också haft ;)

    KRAM xx

    SvaraRadera
  4. Trevlig bild, får lite semesterkänsla när jag ser den :-)

    Ha en skön söndagskväll
    // Lissen

    SvaraRadera
  5. Hoppas du haft det skönt! Kraaam pia

    SvaraRadera
  6. Hej fina du!
    Härligt att resa bort lite..;)
    åå ni har det så fint så man döööör..;)
    å den där kudden i korgstolen...jiiiises sååå snygg!
    Nåt sånt vill jag med sy..;)
    Å din ateljé...ååå vilket fint rum och vilken ordning...nu längtar jag efter att få göra i ordning min.
    Ha en ny härlig vecka!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  7. Välkommen hem! Skönt med lite ledigt, man blir lätt beroende. Jag undrade lite smått vart du var för du brukar vara så ihärdig med dina inlägg och nu var det tomt under helgen ;-) Fin söndagsbild.
    Kram ANette

    SvaraRadera
  8. Vad skönt att åka utan datorn. Eller kändes det stressande? Själv kan jag få en liten stresskänsla om jag inte gör två uppdateringar av bloggen per dag. Vilket är en helt galen känsla, jag vet, men den finns där.
    Men en sak är säker, att när vi åker till Mallis i början på juni då får banne mig datorn stanna hemma.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Va skönt att vara utan dator i flera dagar :)
    Hoppas du haft en fin helg på "hemmaplan"
    Hoppas också att du får en fin start på nya veckan.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  10. Hoppas ni hade en skön helg i Dalarna! Kram Camilla

    SvaraRadera
  11. Så skönt det låter med långhelg i Dalarna!
    Välkommen hem!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Härligt att ha dig tillbaka :) kram Diana

    SvaraRadera
  13. Härligt att åka uppåt dalarna!
    Hoppas ni haft det härligt.
    Kram Jennie

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...