onsdag 27 februari 2013

Grått! Men inte trist!

Grått behöver inte vara trist...


Speciellt inte om man fyndat... Som att för mindre än 250 kronor få både en velourtunika/klänning, en spets-stickad tröja OCH ett par coola kängor i äkta skinn! Allt i gråskalan ;) Det kallar jag verkligen att fynda! Kläder till småpengar är perfekt att ha på jobbet om inte annat... där man får räkna med både färgfläckar och annat...
Det var en del av helgens skörd på nätet... 50% på röda priser! Jag tackar, jag tackar! Kängorna traskade jag runt i inomhus igår kväll. Mjuka och sköna! Blir snyggt tillsammans med klänningar och kjolar! 

Är ni bra på att hitta fynd? 


Maria

16 kommentarer:

  1. Haj.
    Vilken underbar blogg du har, man blir verkligen insprerad och glad. Och vilka fina fynd, får man fråga var den fyndbutiken heter?
    Ha en underbar kväll
    Ingela Pling

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina ord! Kul att du inspireras av min lilla blogg! :)
      Den fyndbutiken heter Ellos ;)
      Önskar dig med, en underbar kväll
      Kram /Maria

      Radera
  2. Fin-fina fynd Maria. Alldeles för fina för att fläckas ner med färg.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Nej !
    - Det är alltså svaret på din fråga ;) Du däremot verkar vara himla duktig på det..
    Grattis till ditt kap !
    Sköt om dej och ha en mysig kväll !
    Kram / Anneli

    SvaraRadera
  4. Wow! DET är va jag kallar fynd!!!! Kul!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Snygga saker du har fyndat. Speciellt tunikan är jättefin, jag har en likadan ;).
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Jag fyndade också från Ellos, tyvärr åker allting tillbaka. Lite trist dock. Skönt att du blev nöjd med dina fina fynd. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Wow vilka fynd!!!! SUUUUPERSNYGGT, och så billigt!!!!!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Den gröna velourklänningen gillade jag mycket! Var den från Ellos? Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt är från Ellos, och den är nog mer grå än grön. Ellos har faktiskt mycket snyggt. En del märkesvaror också ;) :)
      Kram!

      Radera
  9. Det var inte dåligt ;)

    Nä jag hinner sällan fynda, men har heller inte råd att inte fynda :P Men jodå, ibland så lyckas jag...

    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilka superfynd! Ska nog kolla in Ellos i morgon!
    Kram, Helena

    SvaraRadera
  11. Jag tror jag är bra på att fynda (då och då iallafall) - och vad du hittat fina grejor! Så roligt. Grattis till superbra inköp!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Tyvärr, hittar jag aldrig några fynd!! Det jag brukar hitta..är alltid till ordinarie pris..!
    Vet inte om det beror på, att jag inte letar ordentligt..eller om det bara inte finns i min storlek!
    Hur som helst...så var det snyggt det du fyndat!!
    Önskar dej en fortsatt härlig dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  13. Men så snyggt och vilket pris sen,Nää fynda är jag inget bra på alls,hittar verkligen aldrig något på rea! Snyggt det vart i rummet med det nya bordet i förra inlägget!
    ha de gott..kramiz

    SvaraRadera
  14. Vilka superfynd, grattis. Jag älskar att fynda o tror jag är rätt bra på det, för vem kan motstå ett riktigt kap? Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...