fredag 8 februari 2013

Fredag med filmtips! (och barpallar vid köksön...)

Jag tänker inte tjata om det idag... 
Säger bara "Fredagskänslan... fredagskänslan, vänner!!!"

Hemma hos oss denna fredagmorgon. Barpallar vid köksön. Äntligen! Från början ville jag ha Tolix-pallar. Men det verkar stört omöjligt att få tag i dem i rätt färg och i rätt höjd. Nu vet jag inte ens om det är det jag vill ha längre? Typiskt mig ;) De här duger gott så länge och det blev riktigt snyggt med svart!  (Kostar bara en femtedel, styck också! ;)

Pärlhyacinter... En liten känsla av att vi går mot våren...

Tänk att det nästan alltid blir något smått liggandes på bänkar, byråer m.m... Som halsband och manschettknappar...  Känner någon igen sig?



För den som vill ha mer action än "På spåret" ikväll, kan jag rekommendera denna actionthriller.



via


 En riktig nagelbitare, som vi såg i onsdags, när vi var klara med städningen. Bra att belöna sig med film efteråt ;)

Ha en underbar fredag!



Maria

15 kommentarer:

  1. WOW! Riktigt snyggt med de svarta barpallarna!! Jag har kikat in liknande men vet inte riktigt var jag skulle ha dem i så fall :-) Hos dig passar de ju som en smäck! Härligt kök att komma hem till! "Taken 2" blev jag lite besviken på, men sevärd... och så klart vill man ju veta fortsättningen :-) Ha en go fredag!

    SvaraRadera
  2. Jätte fina barpallar! Passar så bra in där hos er.
    Ja men visst blir det alltid något liggandes på bänkarna, här blir det massor, helst leksaker, teckningar pennor:)
    Så bra med filmtips, ettan var ju jätte bra!
    Ha en fin fredag.
    Kramar, Jennie

    SvaraRadera
  3. Hej min vän.
    Vilka läckra barpallar :)
    Visst blir man lite lycklig över att få till nåt som man gått och önskat länge :)
    Tack för filmtipset :)
    Ha en jätteskön fredag och va rädd om dig!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Vad fint med barstolarna. Vad spännande med filmen, såg den första Taken den är så bra, så då får jag nog se den andra också. Ha en fin fredag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  5. Tuffa barstolar!

    Åh de är ju den vi ska se ikväll (om den inte är slut i hyrbutilken) , vi såg första förra veckan (igen) för att ladda upp för tvåan ;) Vi har längtat efter den, för ettan är toppen och Liam är ju så HOT!

    Ha en härlig fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Snygga pallar..passar verkligen bra in!
    Såg filmen för några veckor sedan..man jämför ju alltid med 1:an..men tyckte faktiskt att 2:an nästan var bättre!
    Våren ja..den lyser med sin frånvaro...idag har vi vinter..igen...snöar en del..tyvärr!!
    Önskar dej en underbar fredag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Har själv kollat på de barstolarna, är ursnygga. Taken 1 var riktigt spännande, får allt kolla in 2:an med. Kika gärna in till mig vännen, du har något att hämta där. Ha en riktigt härlig fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. JA det är fredag! Härligt! Jag känner igen mig att det ligger lite smycken här och var och sedan hittar man dom inte när man ska ha dom.
    Filmen har jag sett och den var bra tycker jag.
    Önskar en trevlig fredag!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  9. Jättesnygga pallar! Passar kanon hos er!
    Pärlhacinter ska det snart få komma hem några till mig snart måste bara måla om krukan först ;)
    Tack för filmtipset, ha en fin kväll vännen, kram Suss

    SvaraRadera
  10. Jättefina barpallar, verkligen... Härligt med fredag och filmtips är alltid bra. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  11. Fredag och huset städat, så skönt så!
    Dina lampor där: var har du köpt dom? Är på jakt efter såna fast svarta. Har bara sett silver el vita.
    Den filmen har jag inte sett. Köpte hypnotisören idag.

    Ha en toppen kväll!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  12. Pallarna blev toppen där! Snyggt!
    Tack för filmtipset!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  13. Pallarna passade perfekt, superfint.Ha en härlig lördag vännen kram Diana

    SvaraRadera
  14. Sååå vackert kök och barstolarna passar perfekt in där tycker jag! Känner verkligen igen det där med att saker och ting ligger framme och skrotar, oftast är nog jag boven också, haha!! Vackert med pärlhyacinterna också, jag måste skaffa sådana också:)

    Vad roligt att du gillar min matta, den är från Ikea:)Jag ska visa mer av den i kommande inlägg:)

    Stöööörsta kraaaaaaaamen aka

    SvaraRadera
  15. De där pallarna var supersnygga!

    Här blir det aldrig liggandes någonting!!! Haha, ägnade halva dan igår åt att bär runt saker som låg huller om buller!

    Önskar dig en fin helg, kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...