fredag 1 februari 2013

Eftermiddag med shoppingfynd!

Någon som minns att jag visade ljusstakar i trä i lördags? Höga för blockljus... 


Har ni sett!? Tokfyndade dem för 149:- för båda två! (Nä, det är inte samma som jag tipsade om, men lika snygga!) Gissa om jag gick nöjd ut från butiken?? Jag som egentligen inte ens skulle gå in i någon inredningsbutik idag, när jag var på stan... Men det var något som ändå fick mig att slinka in i en butik. Tur det!! 

Nu står de där snyggt och ståtligt i fönstret i finrummet. Ett lagom trä-inslag! 


Nej, som sagt... jag hade enbart tänkt gå i affärer med kläder, typ ;) Slank in i en smyckesbutik också, för att kolla efter en alla-hjärtans-present. Fick med en påse "tingel-tangel" med mig ut. 20:-/styck... ;) Den söta ugglan gillade jag skarpt! Och döskallen var ju lite cool! Kanske inte min stil, egentligen. Men jag försöker ju ändra stil, något... så ja... det kanske är min stil? ;) 

Resten av smyckeshögen, och andra fynd jag gjorde, visar jag en annan gång ;) Hoppas ni har en bra fredag!


Maria 

22 kommentarer:

  1. Vilka fina ljusstakar! Smyckena är också jättefina, framförallt ugglan föll mig i smaken. Ha en fortsatt fin fredag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Supersnygga :)
    Och till vilket underbart pris :)
    Ha en underbar kväll och mys med något gott :)
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Fina fynd du gjort! Man blir ju så glad när man fyndar så där... :)
    Hoppas du har en fin fredagskväll!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Vill ha de där ljusstakarna!

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  5. Snygga ljusstakar! Men vad rolig du är! Ska du byta stil? Vad ska det bli för stil! Lite rockigare eller?
    Kram på dig och glöm inte vem du är!
    Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi... nä, inget större stilbyte egentligen. Men började redan förra våren att tycka att jag hade fastnat bland volanger och spetsar ;) Döskallar har jag aldrig varit nåt för, men nu poppar de upp (igen, eller fortfarande) och jag kan tycka att det är lite kul ;) Nänä, inte glömmer jag vem jag är! Jag är nöjd, men lite förnyelse skadar ju inte i garderoben ;) :)
      Kram

      Radera
  6. Åhhh gillar de superfina ljusstakarna!!! Jag gillar ju trä som mjukar upp och ger värme! Vilket fynd! Och jag gillar dina fina smycken också, en riktigt fynd-shopping:)

    Önskar dig en riktigt trevlig helg!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Vilken fin altan ni har byggt till huset, det är något sådan jag ser i mitt inre som skulle passa på vårt hus (en vacker dag). Många trevliga studer til sommaren!
    Hälsningar,
    Kristina

    SvaraRadera
  8. Underbara fynd, döskallen är helt i min stil, gillas o 20 kr helt galet billigt. Ha en härlig fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Vilka fynd! Det är så fantastiskt roligt att fynda och bli nöjd!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Fynd!
    Väldigt fina :)

    Ugglan hade jag gärna haft!!

    Kram

    SvaraRadera
  11. Snyggt till superpris!!

    Skickar en stor kram och önskar en fin helg!

    Lotta
    (Kommer ha dålig internetuppkoppling nu under semestern, men kikar in så ofta jag kan ;) tack för din gulliga hälsning!!

    SvaraRadera
  12. Alltid roligt att fynda! Jättefina i formen tycker jag. Blev nu påmind om att jag har gamla tjocka svarvade furuljusstakar i en påse ute i lillstugan. Från ngn fyndlåda fr en auktion tror jag... Har säkert legat där i minst 3 år. Ska nog gå ut o kolla in dem när det ljusnar. Kanske går att göra ngt med dem? Pysselsugen igen! Hoppas att du får en trevlig helg, och att gubben håller sig hemma nu :)

    SvaraRadera
  13. Hej, har kikat in!

    Trevlig helg, Marie

    SvaraRadera
  14. Fina fynd Maria.Träljustakarna har fin varm färg. Jag gillar dig i dina spetsar och volanger. Döskallar är inte min grej alls men ugglor är fint. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  15. Vilka fina ljusstakar. Är det dom som jag har kikat på i flera veckor på Hemtex?

    Ha en bra lördag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det måste det nog vara! Köpte dem där ;)
      Kram

      Radera
  16. Vilket fynd ....vad kul när man hittar saker man funderat på.Har ett par i ljust trä här hemma som är ännu högre...blir så mysigt sken när ljuset kommer uppifrån har jag upptäckt .

    Fin lördag önskar jag dig!

    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  17. Så enkla men snygga ljusstakar du fyndat!! Tuffa smycken oxå!
    Önskar Dig en härlig, solig lördag!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  18. Godmorgon!
    Men å så fina..jag älskar inslag av trä o så snyggt mot fönsterbrädan där...;)
    Vilka coola halsband. Jag är dålig på att unna mig just smycken...kör med samma läänge...men 20 kr st..då kan man ju kosta på sig..;)
    Kallan i rosa...wooow ååå så fin!
    tack för din goa kommentar... jag är nog lite bitter som du säger...bitter över att jag tillät att glädjen försvann...däremot skulle jag inte vilja ha de åren ogjorda. Det kändes bra att kunna hämta barnen 15.00 på dagis och slippa ha fritids då de började skolan. Utan dessa år skulle jag nog inte känna sån tacksamhet för det jag har idag...;) Jag hoppas inte jag skrämde dig för det var absolut inte min mening. Jag tror absolut att man kan livnära sig på att sy men då måste man hålla huvudet högt och förstå sitt eget värde.
    Kram o ha en mysig lördag!
    Katarina

    SvaraRadera
  19. så fina ljusstakar! Vilken tur att du sprang in i just den affären!! Smycken är ju oxå kul att köpa när man kan få en hel påse för lite pengar:)
    Ha en fin lördag nu!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  20. Vilka fina fynd du har gjort! Ser fram emot att se dina andra fynd ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...