lördag 2 februari 2013

Award

För några veckor sedan fick jag en award igen.




Denna gången var det ANNLIN`S som belönade mig med den! Tack snälla, det gör mig så glad!

Det följer ett antal frågor som jag ska besvara också:


Favoriter
 Min lilla ateljé med tyger och pärlor. Familjen och hemmet!

Det här gör mig alldeles bubblig av lycka:
 Familjen förstås!

Favoritplats på jorden   
Hemma på porchen i kvälls-solen

Bästa godiset   
 Choklad, choklad, choklad…


Det tackar jag inte nej till  
 En weekend med Mannen i mitt liv



Drömyrke som inte blev av 
Som liten trodde jag att jag skulle bli sjuksköterska ;)


Vilken historisk person skulle du vilja bjuda in 
Emma  & Anders Zorn, för att snacka inredning ;)


Bästa köpet  
Murspisen vi har här hemma. Eller symaskinen ;)


Dagens" skulle verkligen vilja ha"
Mer tid!!!!

Md awarden följde uppdraget att skicka den vidare till bloggar som har färre än 200 följare.

  Berätta på din blogg vilka du nominerar länka till deras bloggar
  Svara på frågorna du fått av den som nominerat dig
  Hitta på nya frågor till de du nominerar
  Skriv på deras blogg att de är nominerade

Bloggarna jag valt ut denna gång är:


Och mina frågor till dessa är:

Där trivs jag bäst...

Om jag fick välja yrke fritt…

Då blir jag riktigt arg…

Jag mår bäst när jag...

Om jag fick en miljon…

Gör helst på semestern...

Värsta impulsköpet...

Detta gör mig lycklig...

Jag drömmer om…


Önskar er alla en trevlig lördag!

Maria








6 kommentarer:

  1. Tusen allra ödmjukaste tack Maria! Jag blev jättejätteglad! Ska suga lite på frågorna!

    Jodå ranunkler kan stå länge men man får jobba med dom! Nya snittytor, nytt vatten stå lite kallt men inte för kallt på natten!

    Önskar dig en fantastisk lördag! Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej fina Maria :)
    Tack snälla för din fina award till mig :)
    Åhh va jag blir glad och alldeles varmt i hjärtat!
    Jag ska fundera lite på frågorna :)och vilka som ska få i sin tur :)
    Stor kram till dig och ha en jättemysig lördag!
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Stort grattis Maria, men det måste väl vara symaskinen som är ditt bästa köp😊kramNilla

    SvaraRadera
  4. Stooort grattis till awarden!! Jätteroligt att läsa dina svar på frågorna!

    SvaraRadera
  5. Grattis till din award! Den är du verkligen värd!
    Och TUSEN tack för awarden till mig!!! Va glad jag blir! :) Jättejätteglad! Ska ta mig en funderare på frågorna... :)
    Fin lördagskväll till dig!
    Kramar Jessica

    SvaraRadera
  6. Tack snälla för Awarden till mig! Blev jätte glad!
    Ska fundera på frågorna och svara:)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...