onsdag 20 februari 2013

Att strunta i städning och se på film istället

Jag har en sak att bekänna...

via

Håll i er nu... 

Jag har aldrig någonsin sett en hel Bond-film... Ja, det är faktiskt sant! Jag är nog den enda i världen (förutom mina döttrar som säger samma sak) som inte gjort det!? (Har inte känt att det har varit min typ av film.)
Kanske lyckas jag ändra på det nu ikväll, då vi ska se Skyfall? Har ni sett den? Är den bra? Jag tänker som så, att är den inget för mig, så finns ju alltid kompisen "Mac", att ta upp i knät... ;)

Så ikväll struntar vi i städningen och tar vara på tiden/livet med att se film istället! 


Maria

16 kommentarer:

  1. Va? Aldrig! Jag ar varit en sann och trogen Bondbrud hela livet...ja på mitt lilla sätt då. Du..jag menade att Sthlm ligger närmre Dalarna än Öland...Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi... ja, ja... du menade så ;) Jo, det är ju sant!
      Återstår att se om jag blir någon Bondbrud!!? ,)
      Kram!

      Radera
  2. Jag om är ett stooort Bondfan hade nog inte rekommenderat att börja se Skyfall som sin första Bondfilm. Vill man se den "riktiga" Bond ska man nog börja med de äldre filmerna. Visst är specialeffekter osv därefter men det är mer Bondkänsla i dem. Min favorit är For your eyes only. Min första Bondfilm o det var med den Bondintresset började. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu har jag sett min första, och detta var mer i min smak, än de gamla som jag bara sett glimtar av ;) Tyckte de kändes lite "larviga" på något vis... ;)
      Kram!

      Radera
  3. Det gör du rätt i! Men oj, inte en enda? De där gamla Bondfilmerna tyckte jag var väldigt bra... men när man ser en sådan gammal nu så är det ljusår från vad man klarar i effekter och liknande idag :-) Skyfall har jag inte sett än... blir säkert till helgen! Ha en go filmkväll ( och hoppas att det inte blir Mac-kväll) ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, inte en enda hel, bara glimtar ;) Men nu har jag sett min första hela! Den var heeelt okej! Och inte alls så där "larviga" som jag tyckt de gamla varit ;)
      Kram

      Radera
  4. Klart du ska se hela! Den är bra.......tycker jag ;)

    SvaraRadera
  5. Underbart att skippa städningen och se på film istället. Kvalitetstid!
    Jag har sett några enstaka Bondfilmer, och bara bland de nyare. Dock inte Skyfall.
    Ha en mysig kväll nu!

    SvaraRadera
  6. Gör du rätt i... att titta på film istället! Själv kan jag nu mer varenda repris och vilket klockslag det börjar på tv:n...... Fy f-n vad trött jag är på att ligga i soffan och vara sjuk! Visste inte att man kunde längta efter en sakta hundpromenad såååå mycket!!
    Tusen tack för din krya-på-dig-hälsning, den värmde verkligen, kram Kate

    SvaraRadera
  7. Njae en hel Bond film har jag nog aldrig heller sett! Men lite ta vara på tiden är ju aldrig fel och städning kan med gott samvete vänta :)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Det tycker jag du gjorde rätt i. Jag är nyfiken på vad du tyckte. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Ja men så skönt, ta de lite lugnt istället för städet:) Jag har faktiskt inte sett den nya filmen och tycker inte riktigt heller de är i min smak.
    Kram och hoppas du haft en härlig filmkväll.
    Jennie

    SvaraRadera
  10. Jag har inte sett den men jag har hört att den ska vara himla bra.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  11. Jag gillar Bond och jag gillade Skyfall.
    Du gjorde helt rätt att skippa städningen och se Bondfilm istället.
    Önskar en bra lill lördag! ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  12. Jag har heller aldrig sett en hel Bondfilm, men den här kanske jag ska se!
    Hoppas du hade en mysig filmkväll iaf:)

    Så himla fint du har det hemma hos dig!!

    kram fredrika

    SvaraRadera
  13. Åh, Bond som är så bra! Men det gör du rätt i, ibland är det så himla mycket att göra det man vill istället för det man borde :)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...