torsdag 10 januari 2013

Repris

Jag höll på att missa... Missa Fabrikens tema!


Temat denna torsdag är Repris. Att visa en bild eller ett torsdagstema, t ex som man visat förr. En repris. 
Mitt val på repris var självklart den här "Söndagsbilden" på Minstingen och hennes valp. Bilden är tagen alldeles innan vi for hem från uppfödaren med den söta lilla valpen, som fick namnet Ferry. Då var han lite drygt åtta veckor och nu är han snart ett halvår. Tiden går fort ;)
Bilden förmedlar sådan otrolig kärlek och lycka, tycker jag. Sann och äkta kärlek...  Minstingen och Ferry är oskiljaktiga. Ingen tvekan om vems hund det är (även om vi föräldrar har huvudansvaret så klart). En riktig kelgris är det, som gärna ligger i knä på någon av oss, i TV-soffan ;) 
Vill ni se fler repriser så kika in på Fabriken 


Maria

12 kommentarer:

  1. Härlig repris! Och så fina de är tillsammans!

    SvaraRadera
  2. Jättefin bild! Stor kram till dig ! läste dina tidigare inlägg och kommentarer)

    SvaraRadera
  3. En underbar bild!!!! Vilken känsla!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  4. Fantastisk bild... Som säger mer än tusen ord... Lycka!
    Kram från källargymmet! :)

    SvaraRadera
  5. Varje gång jag ser nån sån där fin hundbild så tänker jag att jag skaffar hund nuuu! Vill ha en hund lika mycket nu som när jag var sex... Men det blir aldrig.. Men en dag så!

    Trevlig helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Sååå fin bild. Ha en härlig helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  7. Härlig repris Maria!
    Ja ikväll blir det inget "snorinlägg" för jag sitter vid den rätta datorn. Annars kanske det är vad som behövts här efter vad jag precis läst mig ikapp, ett litet uppmuntrande "snorinlägg" ;-) men jag sitter snart vid den bärbara datorn och skriver igen och då blir det sköj värre!!
    Tack för det du skriver om och allt du delar. Jag gillar att vara här och kika in till dig och se hur fint du har. Du inspirera mig.
    Njut din helg nu!
    Stor kram till dig!
    Anette

    SvaraRadera
  8. Underbar bild. Njut nu av en fin fredag.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Vilken söt bild du har tagit!
    Jag har en sak till dig ;) Titta in på mig blogg.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  10. Underbara, båda två! Håller att visas flera gånger om!
    Önskar dig en fin helg!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Vilken fin bild! Det är något speciellt med kombinationen barn och hundar. En hund står överst på min dotters önskelista. Vi får se framöver... Kram Camilla

    SvaraRadera
  12. Hej! God fortsättning på det nya året.
    Fin bild, andas kärlek, hundkärlek så mysigt med djur. Inte läst på ett tag men nu läste jag ikapp mig lite och orkar inte sätta mig in i det hela, men tycker du svarar bra på det tråkiga som skrivs. Är man själv otrevlig eller fryser ut någon som andra tycker gjort fel, ja då är man ju inte bättre själv. Jag är usel på att förklara så troligen förstår du ingenting, ett försök i alla fall. Jag har börjat på Gbg universitet både jobb och pluggande ger inte mycket tid över till bloggande, jag missade helt att torsdagstemana kört igång igen.
    Ha en fin helg.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...