lördag 12 januari 2013

Lördagkväll med lite färg ;)

Dagen har gått över i kväll...


Här är det strax middagsdags. Ikväll blir det lila servetter till de lila glasen ;) Lite färg alltså. Hör inte till vanligheterna. Tulpaner har jag köpt också.



En bunt rosa och bunt med lila. Kände för att vara lite vågad och välja bort vitt... Haha, nä om sanningen ska fram så fanns det inga vita ;) Annars hade jag nog tagit dem, helt säkert...
Jag såg igår hos den HÄR bloggerskan vad smart hon varit och satt tulpanerna i. (Hoppas hon tyckte det var okej, att jag tog efter;)

Ett gott rött vin har korkats upp och smakats av ;) Så nu är det bara att slå sig ner vid bordet ;) Sen blir det att slå in presenterna som inhandlats i huvudstaden, där vi för övrigt tog en mysig fika, förstås... ;) I morgon är det två som ska firas här hemma :)

Önskar er en fortsatt fin lördagkväll och tackar samtidigt för alla nya besökare som tittar in och lämnar hälsningar! Roligt!


Maria

16 kommentarer:

  1. Myskväll! Är det 20 dom fyller tvillingarna? Hu vad tiden går... Här är det också färgade tulpaner alla möjliga färger faktiskt. Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Så mysigt! Och lila tulpaner...vackert!
    Kram på dig!
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Ha en mysig kväll nu med vin och man:)
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Snygg kombination på tulpanerna tycker jag, fast de inte var vita ;)
    Önskar en fortsatt trevlig kväll!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  5. God kväll!!

    Tulipper är så härligt nu på vinterm efter htacinter o amaryllis!
    Jag frågade idag på butiken här i min by om de kunde ta in tulpaner...så jag hoppas de gör det c",)

    När jag bodde i Sverige var det "ingen" som hade lila i advents tiden för så o byta färg i julen...men här, i norge gör många så har jag sett o hört! Lila = adventfärgen tydligen. PÅ tal om dina vackra tulpaner!!

    Ha det fortsatt gott, Klem Anna

    SvaraRadera
  6. Mysig kväll! Fint att ha tulpanerna i stor vas! Ha en fin lördagskväll nu. Kram Nilla

    SvaraRadera
  7. Fint det blev, hihi.... Visst är vaserna användbara?! Jag har ett stort blockljus i min ena och som sagt tulpanerna i den andra.

    SvaraRadera
  8. Vackra tulpaner, ett gott glas rött o en sprakande brasa (ditt förra inlägg) en helt perfekt lördag. Ripasso, love it. Njut o ha det bäst vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Ser ut att vara en riktigt mysig kväll hos er! Härligt! Och besök till storstan brukar ju också vara rätt trevligt så där emellanåt. :)

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  10. Lördagsmys när det är som bäst! Vackert med tulpaner och annat i lila. Kram Suss

    SvaraRadera
  11. Låter som ni har haft en perfekt lördag! Spännande med födelsedag i morgon!
    Önskar er en riktigt god fortsättning på helgen.
    Melodys matte

    SvaraRadera
  12. Vackert med lite färg! En skön söndag till dig! Anita

    SvaraRadera
  13. Snygg vas och fina tulpaner med lite färg!
    Det klart vi får härmas,!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  14. Vad skönt ni har det! Vinet står på tur här ;)

    Jag kom hem med Iris idag - de ser våriga och sköna ut!

    Och såklart man får härmas ;)

    KRAM och hoppas ni haft en fin kväll
    Lotta

    SvaraRadera
  15. Mysigt! Jag brukar få sätta ner mina tulpaner i en djup vas för att inte katten bryta av dem.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  16. Hoppas kvällen blev fin! Fyller tvillingarna år imorgon? Vad tiden går! Konstigt att alla andra blir äldre, själv har jag ju inte åldrats en dag sen jag fyllde 25!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...