fredag 18 januari 2013

Ja, nu är det helg! :)

Fredag kväll är här!


Nya tulpaner har inhandlats tillsammans med "fredagsgottet" ;) 
Jag slog till på ett par kvistar blåbärsris också ;) Lite spretigt och "vilt" blev det i vasen! (Mannen i mitt liv kom med en bukett till, så det blev påfyllning;)

Mannen i mitt liv har kommit hem från att ha varit i Tyskland några dagar. Det känns skönt! Vi har ätit lite gott tillsammans och nu väntar soffmys, fredagsmys, familjemys... Bara bara mys med andra ord! Känner mig inte helt okej, faktiskt. Fryser och är galet trött. 

Ha en riktigt fin fredagskväll!


Maria

8 kommentarer:

  1. Sköt om dig! Fint spret! Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Detsamma till dej...och krya på dej!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Härligt med mys... krya på dig nu!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Skönt att ha mannen jämte sig i soffan på fredagkvällen.

    Hoppas du inte är på väg att bli sjuk. Lite sömn gör nog susen.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Krya på dig! Härligt att få hem mannen igen.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  6. Hej Maria
    javisst e de skönt med helg :)
    å missa nu inte....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  7. Tycker om din blogg! Lagom av allt:) Lägger mej som följare.

    Njut av helgen!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...