fredag 25 januari 2013

God morgon Fredag!

Då var vi framme vid fredag.... igen... ;)

Veckorna rullar på i en rasande fart! Tycker ni också det? Nästa fredag är vi inne i Februari, redan! Men det är då det. Nu tar vi denna fredag först! ;) 
Efter att ha varit hemma några dagar med krasslighet hos både mig och Minstingen, så väntar jobbet idag. Skönt, så den där riktiga fredagskänslan infinner sig!
Känslan som börjar lite smått på morgonen...snart helg... man vet att imorgon får man sova lite längre...känslan ökar när man kommer till jobbet...glada kolleger, (som väntar på ledighet)... på eftermiddagen börjar barnen på jobbet prata om sitt fredagsmys och den "obligatoriska" fredagsmiddagen hos många... ja, taco´s... ;) (Här blir det nog inte taco´s) Och så till sist när man kommer hem från jobbet, (till sitt helgstädade hem?)... lugnet sänker sig över en... efter middag sjunker man ner i soffan... och ja, kanske lutar man sig mot någon (Mannen i mitt liv)...och... somnar! Ungefär så ;) 
Jag tror att många av er känner igen känslan, som jag menar?! ;) Jag vet ju att det är många som har sin "fredagskänsla" på andra dagar, de som jobbar helger t ex. Men ändå, den där känslan... den är underbar!

Ha en riktigt härlig fredag!


Maria

6 kommentarer:

  1. Bästa, bästa fredagskänslan!!! Ja, tänk att det är sååå svårt att hålla upp ögonen en fredagkväll ;)
    Men det är väl bäddat för det när man kryper upp i soffan!!
    Önskar Dig en toppendag, kram Kate

    PS. Ett litet aktivitetstips till din dotter och lillhunden finns på min hundblogg.. Små hundar kan oxå jobba!!!
    http://www.sixtenjr.blogspot.se

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är frisk igen...!
    Önskar dej en underbar fredag..både på jobbet och hemma!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Härligt med fredag igen. Ha en fin helg.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Va skönt att ni är friska igen! Fredagar är speciella! Och helgerna också!

    Hoppas att ni får en fin fredag och en fin helg!

    Kramar Emma

    SvaraRadera
  5. Tiden går fort! Och jag tror att februari kommer vara över innan den ens hunnit börja. Har en känsla av det i alla fall. För det är nog något varje helg hela månaden och då rullar det på!

    Ha en toppen fredag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Håller med dig, fredagskänslan är härlig! Tur att vi piggade på oss så det blev riktig fredag!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...