onsdag 16 januari 2013

Fyndat

Hann göra ett fynd igår, minsann ;)


En tuff lampett. Halva reapriset. Bara drygt en hundralapp istället för nästan fyra hundralappar! :)

Passar perfekt i vårt kök, på kroken som redan fanns på väggen ;)  Gillar den skarpt! (fniss, nu blev det vitsigt... Ylva Skarp ;) Men ska kanske byta till svart ljus?

Tack alla snälla läsare för omtanken kring Minstingen och hennes diabetes. Hon mår bra! Fixar detta galant! Och hennes värden är verkligen jättefina, vilket känns otroligt skönt. Det är viktigt att ha en bra blodsockerkoll för att minska risken för senkomplikationer som tyvärr finns. 

Snart ska jag se "Mia på Grötö" på 4:an. Någon mer som tänkt göra det, kanske? 


Maria

11 kommentarer:

  1. Japp, Mia ska jag kolla in och vad fin ljuslampett du fyndat. Den blir säkert lika snygg med svart ljus. Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Vilket fynd !! den är ursnygg.Hon kan den där Ylva.

    Ha en fin kväll ..och Mia...självklart blir de Mia på tv:n ikväll...


    KRAM

    SvaraRadera
  3. Blir Mia i morgon på TV4 play och Efterlyst i kväll. Kan bara inte låta bli att se eländet som händer runt om i landet, fastän jag knappt vill gå ut med hunden efter programmet är slut.
    Men jag blir ju så himla nöjd när de får fast någon med hjälp av tittarna!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Ylva Skarp gör så snygga saker, vilket fynd du gjorde! Men du är ju fyndexpert! ;-) Mia hade jag planerat att se men det får bli play. Detta att starta upp företag tar visst lite tid...

    SvaraRadera
  5. Men vad kul att fynda lite skarp! Den var superfin!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Bästa shoppingen är ju halva reapriset! Jättefin, fyndade en radio hon designat i höstas.

    Såg inte det programmet igår, städade och röjde runt i förrådet.. Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Vilket fynd ,jag gillar verkligen Ylva Sksarps saker
    Tyckte mia på Grötö var kanon

    SvaraRadera
  8. Söt lampett men behåll det vita ljuset tycker jag.

    Mia på Grötö var ju himla bra, ett program jag kommer följa.

    SvaraRadera
  9. Vilket toppenfynd! Hon gör så vackra saker, Ylva Skarp. Hm, undras om de finns på rea här i stan också.. kanske får bli en sväng ner på stan i eftermiddag ;) Mia på Grötö var otroligt bra igår, tyckte jag! Gillar henne massor, och sketcherna med Tabita var såå roliga :)
    Ha en bra dag, fina du.
    Kram kram Madeleine

    SvaraRadera
  10. Godmorgon!
    Klart att jag var tvungen att se Mia Skäringer..jag skrattade så tårarna rann..hon är verkligen fantastisk!!
    Härligt att allt går bra för Minstingen och att värdena är bra!!
    Önskar dej en härlig dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  11. Fina bilder från Ert hem Du bjuder på..! Missade "Mia" eftersom jag och mina tjejer rider då...!
    Vad skönt att "minstingen" mår bra, och fikat på bästa Waynes... Dom har sååå goda "lattar"!
    Ha det gott, denna torsdag, kram Kate

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...