söndag 27 januari 2013

För 15 kronor... (och ett litet filmtips ;)

God kväll på er!


På eftermiddagen var vi in till Uppsala, en liten sväng. Lite ärenden som skulle uträttas. Kläder till lilla vovven, bland annat ;) Vi var även in en sväng på varuhuset där "priset är skillnaden", ni vet ;) 


Där hittade jag den här flaskan och den här burken, för 7:50/styck. Tyckte att de passade så bra ihop med den fina plåtskylten som jag vann i våras i en bloggutlottning hos tjejen med den HÄR bloggen. Så nu står de där i fönstret i tvättstugan.

Här har vi hunnit kolla söndagsfilmen, redan. Ikväll blev det en  bra thriller.  

via


Vad har ni gjort denna sista söndagen i januari?


Maria

9 kommentarer:

  1. Sköna fynd du gjort! Perfekt tillsammans med din fina skylt.

    Tack för filmtipset. Jag älskar en bra film på söndagskvällar!

    KRAM

    Lotta

    SvaraRadera
  2. Supersnygg header! Duktig du är!
    Så fin flaska och burk! Och till ett bra pris! Måste jag kolla efter skulle behöva bryta med lite gammaldags stil inne i mitt badrum...
    Fin söndagsbild, kram Suss

    Ps, lite nyfiken ytterligare en blogg på gång?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, har förberett med en till blogg, ifall att jag skulle få för mig att komma igång med försäljningen av mina smycken och saker som jag syr ;) Vi får se vad det blir! ;) :) En hobbyverksamhet till att börja med ;)
      Kul att du gillade min nya header!
      Kram

      Radera
  3. Oj, en blogg till på G? Spännande! De där detaljerna passade ju alldeles utmärkt till skylten du vann! Kanon ju! Tackar för filmtipset! Ha en go start på veckan!

    SvaraRadera
  4. Älskar att fynda..när msn tjänar!! pengar.
    Bra film tips. Vill se.
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  5. Hej Maria!!
    Det var ett tag sedan...det blir så ibland:(
    Har Du gjort om på bloggen? Du har i alla fall en ny header, jättefin!
    Riktigt fina fynd Du har gjort och de pasaar perfekt till skylten, sånt blir man glad av. Det verkar vara ett bra filmtips, som vi kanske ser på senare i veckan. Ikväll har yngsta dotter och jag tittat på Kärlek i New York, en riktigt bra och lagom film.

    kram Lisa

    SvaraRadera
  6. Va fint du har gjort härinne :)
    Och fina fynd med :) Va kul, sånt mår man bra av :)
    Ha en jättefin start på veckan!
    Kram på dig
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Snygga saker till tvättstugan. Verkligen billigt. Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Jisses så billigt o såå fint, verkligen fynd. Tack för filmtipset. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...