måndag 21 januari 2013

Eftermiddag i soffan

Nä, jag är faktiskt inte pigg än... :( 



Eftermiddagen har tillbringats i soffan, under filten, sippandes på thé... Bland annat har jag sett filmen "Dagboken". För första gången. Ja, jag vet att det är en massa bra filmer med flera år på nacken som jag ser för första gången, nu ;) 

Förmodligen missar jag massor av fina bra filmer, just för att Mannen i mitt liv och jag oftast ser filmer tillsammans och då blir det mest action eller thriller. Ibland en klassisk skräckis ;) Mannen i mitt liv gillar inte drama, speciellt mycket. Segt, säger han ;) 
Passar mig utmärkt att se romantiskt drama-filmer när han inte är med ;) Den här var verkligen riktigt riktigt bra!!! 


Maria

Tack för alla fina ord om mina bilder på lilla vovven Ferry, igår! Det värmer att få höra! Och vovven, för de som undrar, är en Släthårig Foxterrier. En riktig kelgris! :)

19 kommentarer:

  1. Krya på dej vännen!
    Men under tiden..passa då på att njuta..av "dina" filmer!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. En underbar film, perfekt när man är hemma och kurerar sig ;)

    TACK rara för att du tyckte till om min header (jag har inte ritat förslagen själv)! Det är en rolig process ;) Lite pirrigt också.

    Hoppas du mår bättre snart

    Varm kram!
    L

    SvaraRadera
  3. Vilka bra filmtips du kommer med lite då och nu. Jag har samma "problem" maken vill se annat än romantiska dramor.. Kraaaam och hoppas du snart blir piggelin igen. / Pia

    SvaraRadera
  4. Krya på dig! Här är det också sjukstuga. Den filmen har jag inte sett.kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Krya på dig och lät mysigt att ligga där under täcket och mysa.
    Hoppas du inte mår för dåligt.

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Krya på dig! Vad går upp emot en bra film?!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  7. Den där filmen är alldeles alldeles underbar! :) Anna

    SvaraRadera
  8. Krya på dig vännen. Mysa under filten o se en bra film brukar hjälpa mot det mesta. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Hääääärligt med soffmys när man är sjuk! Och jag känner igen det där med att ha en make som inte gillar drama:))) Gäller att passa på då när man är själv:)

    Sänder massor med krya-på-dig-kramizar!!

    Kraaaaam aka

    SvaraRadera
  10. Samma sak här när vi ska kolla film, bara en massa action och mord! Men han har fått gå med på att kolla mina filmer ibland också, fast oftast somnar han! Fina bilder på vovven, kul att prova sig fram!
    Krya på dig
    kram Helena

    SvaraRadera
  11. Film- och soffmys är nog bästa medicinen... Just drama och romantik tror jag kurerar extra bra..! ;)
    Jag gillar också den där filmen!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  12. Usch då är du sjuk? Jag har varit sjuk i en vecka nu i flunsan och lilla O har kräksjukan ucsh och fy stooor krya på sig kram kommer här/Diana

    SvaraRadera
  13. Ser vi på film så är ju det nere i vårt biorum, och då vill ju gärna maken ha en film där ljudet kommer till sin rätt på ljudanläggningen...(action) Men om jag vill se nåt annat så tittar han gärna på det med!!!
    Krya på Dig, Maria!!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  14. Hoppas du mår bättre idag raring. Underbara bilder i söndagsinlägget.
    Stor kram

    SvaraRadera
  15. Trist att du är sjuk, vännen! Men det ser inte så dumt ut med filtar, te och en härlig film :) Precis den filmen har jag också velat se länge, tack för att du påminde mig. Jag har hört att den är underbar.
    Krya på dig & fortsätt mys!
    Kram kram Madeleine

    SvaraRadera
  16. Tack för filmtipset! Låter som här, svårt att komma överens om filmer..Vilka härliga bilder du visade på vovven, vilken modell! Kanske får jag hälsa på framöver och göra ett jobb hos dig framöver då, ni ser ju ut att ha det jättefint!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  17. Hej dar! Hoppas du kryat pa dig snart. Sjalv har jag spenderat de senaste dagarna vid stranden och njutit sol & bad. Harligt for sjal och kropp. Sag att du som oftast hittat pa en massa trevligt sedan sist jag var har. Men vet du att jag tror att ni alla blivit lite "galan" denna helg jag du och nagra andra i bloggvarlden. Nu i kvall nar jag suttit har och last bloggar ar du och din man nr:3 som har haft BBQ under helgen i det kalla och snoiga Sverige. Snacka om trend!! och helt galet. Min man brukar tycka att det ar lite svalt nar han tvingas ut har hos oss mitt i var vinter for att grilla kottbitarna, ja vi steker nasta aldrig inne utan anvander var BBQ till allt sa vi slipper stekos inne. Hur som sa sag det stortskont ut med ett glas i handen och valkladd samt grillgaffeln i hogsta hugg.
    Ha en harlig dag!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  18. Jag vet precis vad du menar med filmvalet.. :))
    "Mina" filmer tittar jag på när jag är själv :)) ser vi tillsammans så blir det av det hårdare o tuffare taget :)
    Ha en jättefin eftermiddag o krya på dig.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  19. Härligt att kolla på film, när man inte är så kry i övrigt!
    Snygg klänning, ser skön ut!
    Krya på dig!
    Kram Helen

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...