tisdag 22 januari 2013

Blåa budgetfynd ;)

Tänkte visa er ett par budgetköp i blått ;)


Denna blågrå klänning finns att köpa HÄR. Den är hur mjuk och skön som helst. Finns även i rosa och svart. Jag älskar att gå runt och mysa i velourklänningar hemma. Som att gå i mysdress, men liiite snyggare, tycker jag ;) Matcha med heltäckande svarta strumpbyxor och ett halsband, så blir den vardagssnygg! 


Nästa fynd är en blus, i ljusblått...

Den har jag hittat HÄR och den finns i en massa färger. När jag köpte min, var den till och med 100 kr billigare! Nästan gratis, alltså ;) 
Samma halsband, i egen design, passar lika bra till denna blus. Blusen är snygg till svart kort kjol och svarta strumpbyxor. Eller varför inte till svarta byxor? Till sommaren blir den snygg till jeans! Eller till vita byxor ;)  

Jag passade på att fota plaggen i söndags när jag lekte med kameran ;)


Maria 

8 kommentarer:

  1. Vilka fina fynd du har gjort. Gillade verkligen klänningen som ser jätteskön ut!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Åh, jag måste bli bättre på att köpa kläder med färg ser jag! Oftast blir det vitt eller svart, hm! Kul med färg... och klänningar är så härligt att ha! Ha en riktigt go fortsättning på kvällen!

    SvaraRadera
  3. Snygga kläder till bra priser du tipsar om, tack för det!
    Hoppas du piggar på dig, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Jag älskar både blått och velour så den där första klänningen skulle jag gärna vilja ha!

    SvaraRadera
  5. Älskar bra klädtips, tack för det. Gosa runt i en mjuk velourklänning är bara sååå skönt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Visst mår man bra när man hittar något man gillar till ett bra pris :) Det kan göra hela dagen *ler* Lilltösen hittade en hel del som faktiskt var på rea när vi shoppade i lördags... alla nöjda alltså :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  7. Fina fynd du har gjort,älskar också att skrota i plysch kläder :) kram Diana

    SvaraRadera
  8. Tack för dina tips! Ser jättesköna och snygga ut! Du gör verkligen fina halsband oxå!!
    Önskar Dig en toppendag, och hoppas att Du mår bättre!
    Kram Kate

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...