fredag 25 januari 2013

Att ha världens bästa man!

När jag kom hem från jobbet nu ikväll...


Då låg bubblet på kylning och det doftade gott av mat i köket.  Mannen i mitt liv höll som bäst på med middagen. Ingen taco här inte, utan dofterna från en torskrygg var det som mötte mig. Mmmm... 

Dukat bord, tända ljus och brasa som brinner värmande och välkomnande... Kan en fredagkväll och helg, börja mycket bättre? Nä, jag tror inte det. Om jag inte redan var kär i Mannen i mitt liv, så skulle jag definitivt blivit det nu ikväll! ;) Matlagning är inte hans största intresse (inte mitt heller) men han hade verkligen ordnat allt så jättegott och fint! 

Och bubblet.... det var kallt och gott! (Och snart slut... ;)



Maria 



10 kommentarer:

  1. Vilket kanonvälkomnande!! Då blir man ju bara sååå glad!!! Härligt!! Ha det en riktigt go kväll!

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att bli bemött så. Jag har ju en, enligt mig världens bästa man här hemma som oftast har maten klar och något gott på kylning. Kan tom vara tacos.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. oj det var ett härligt bemötande! Nu har jag gillat din Fb sida:) Fin header du gjort! kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Och jag är världens bästa fru, jag mötte min man med maten på spisen, tänd brasa och bubbel och öl på kylning!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  5. Låter som en underbar fredagskväll, och även start på helgen!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig start på helgen! Underbart...
    Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ny header! Snygg!
    Vilka bra män vi har!
    Skönt att få bli lite bortskämd!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Underbart !! Dessa uppskattningar får en att må så otroligt bra !! Kram till Er!!

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar man... guld värd! Sånt gillar man en fredagskväll i januari:)

    Kramar Eva-Mari, som hoppas hela helgen går i samma tecken;)

    SvaraRadera
  10. Lyxigt och va gott att komma hem till detta!!

    Kul att hitta hit, jag såg din kommentar hos Piazzan:)Vilken härlig ateljé du har, jag undrar, i inlägget "ordning och reda" överst bland de svarta tygerna, vad är det för tyg, minns du var du köpt det??? Hoppas hoppas, det är bara så snyggt och jag letar efter något liknande...

    Mvh nya följaren Milla

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...