tisdag 11 december 2012

The little box

Bara så där plötsligt, stod jag framför den... 


framför den lilla ljusboxen...

Det var i fredags, när jag och Mannen i mitt liv besökte House Doctor, som jag hittade den söta lilla fyrkantiga ljushållaren


Egentligen har jag varit ute efter en stor, för vanliga kronljus. Men så hittade jag den här lilla för typ julgransljus, och blev lite smått förälskad i den, faktiskt! Har inte sett den tidigare. Det fanns en modell som var nästan dubbelt så hög också, men jag gillade denna som är lite kvadratisk. Hade tänkt fylla den med små julgranskulor, men det blev polkagrisar nu. Fin att ha kottar i också skulle jag tro ;)

Fast, visst kan jag tänka mig att köpa den stora också, om jag hittar den! ;)  


Maria

12 kommentarer:

  1. Åh så himla gullig, man kan ju ha vad som helst i den.. Vill ha!! Kram pia

    SvaraRadera
  2. Ja, de är fina de där ljusboxarna. Tur att jag inte har sprungit på någon än;) Den lilla var riktigt mysig

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Jag har den där också och gillar den skarpt!
    Sött med polkagrisar i!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Vilken sötnos! Ljus och godis - vilken bra kombo ;)

    KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Jättesöt :) hittade visst också en ny ljusstake härom dagen kommer på bloggen imorgon kram Diana

    SvaraRadera
  6. Den där har jag sett lite här och var... fint med polkagrisar i den! Jättefin är den! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Underbar kombo med polkagrisar och juleljus. Kan säkert bli snyggt med en större modell oxå.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  8. Vilken himla söt ljusstake du hittat. Extra fint med polkagrisar i.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Jag är såååå sugen på en av de där ljusstakarna. Jag har ju tävling på bloggen på en liten sådan och det är nästan så att jag vill tävla och låta mig själv vinna. Nej, det kan jag ju inte såklart. Hur knasigt vore inte det. ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  10. Hej vännen!!
    Vilken mysig ljusstake du hittat..härligt att fylla den med godis..!!
    Önskar dej en fortsatt ljuvlig dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  11. Modellen större tror jag finns att köpa hos Zelected by House.

    Googla lite, på ZBH, så ska du se att den lyktan dyker upp. Till ett helt ok pris. 229 kr, tror jag.

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...