söndag 16 december 2012

Söndagsbilden

Den somrigaste bilden mitt i vintrigaste vintern ;)


Ja, så får det faktiskt bli idag! Jag tycker att vintern är vacker just nu, när den är vit och lagom kall. Men nog vore det skönt om det inte var så länge som nästan ett halvår kvar till sommaren... 
Veckans söndagsbild är tagen i Dalarna, ute vid mina svärföräldrars sommarställe, där vi också har ett eget litet kryp-in. Bron över diket som rinner ner i sjön, gjorde Mannen i mitt liv när äldsta tjejerna var små. Äldsta tjejerna som fyller 20 om mindre än en månad... åren går... ;)

Titta in till Fabriken för fler fina söndagsbilder!


Maria

12 kommentarer:

  1. Härligt! Visst är det mysigt att drömma sig bort till en fin sommardag även om man uppskattar det fina vinterland vi har nu. Fin söndag och andra advent till dig. Kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Skönbild, väldigt somrig och härlig. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken bild! Vilken miljö. Älskar Dalarna. Det har vi sagt många gånger. Om vi skulle flytta någon annanstans i Sverige så skulle det vara Dalarna. Så vackert.

    Ha en fin söndag.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Hihi, tiden går för fort. Tredje advent skall det ju vara. Kram

    SvaraRadera
  5. Åhh, så härligt det såg ut!! Kan riktigt känna den varma sommarvinden...
    Önskar dig en härlig 3:e advent i väntan på att sommaren ska återkomma...*skratt*
    Kram Kate

    SvaraRadera
  6. man längtar till sommaren när man ser det där...ser underbart ut!!

    kram från ett Göteborg där snön regnar bort.

    Pernilla

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig bild... Får en att längta till sommaren...även fastän det är vackert och mysigt nu med!

    Ha en fin söndag!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Vacker bild och jag längtar massor till sommaren när jag ser den. Jag kan riktigt höra ljuden och lukterna i den vackra naturen.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Väldigt vacker bild. Jag skulle också vilja att sommaren var några månader till på året.
    Önskar dig en trevlig 3:dje advent!
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  10. Vackert!! idylliskt!
    men njä, just nu längtar jag inte efter sommar... älskar julen och vintern, men om två veckor när nyår är avklarad... då vill jag helst ha vår!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  11. Åh! Härligt! Trots att det är mysigt med jul så måste jag erkänna att jag redan längtar efter sommaren! :)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...