måndag 17 december 2012

När bloggandet leder till spännande uppdrag ;)

Härom dagen hade jag fått ett meddelande på mitt mobilsvar...



Det var ett meddelande som verkligen gjorde mig nyfiken så jag ringde upp... ;)

Via mitt bloggande har jag fått ett spännande uppdrag, som jag ska iväg på nu på morgonen. Lite pirrigt kanske det blir, men helt klart en kul grej, som jag bara inte kunde tacka nej till! Jag är glad att jag kunde fixa ledigt från jobbet, med så kort varsel. 
Mina kolleger som läser min blogg vet ju vad det handlar om (så ni får låta bli att avslöja här, vad det är;), men för er andra får det vara hemligt ett litet tag till ;) Lovar att återkomma! ;) Bilden är en liten men kanske svår ledtråd ;) 

       Ha nu en fin sista vecka innan jul!


                        Maria


20 kommentarer:

  1. Åhh vad spännande. Kul Maria! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. åh vad kul.......lycka till !

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Men vad spännande! Jättenyfiken på vad du ska göra...
    Lycka till, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Åhh, spännande nyfiken :) Lycka till och hoppas det blir en kul dag ps ska också på ett spännande uppdrag ikväll..ds kram Diana

    SvaraRadera
  5. Nej, nu blev jag ju inte ett dugg nyfiken! Vad kul att få ett uppdrag genom sitt bloggande. Ha det så roligt vad det nu är du ska göra. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Åhhh, nyfiken i en strur blev jag nu!!

    Du berättar väl efter vart ?!
    Ha en fin dag på uppdraget, Klem Anna

    SvaraRadera
  7. Åh, vad spännande,kan hända mycket när man bloggar...:)
    Önskar Dig en ny skön vecka, kram Kate

    SvaraRadera
  8. Men vad spännande! Lycka till och hoppas att du avslöjar snart :)

    SvaraRadera
  9. Åh, vad spännande!! Nu är vi nyfikna...;))

    kram Lisa

    SvaraRadera
  10. Vad kul och spännande! Ser fram emot vad det är.
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  11. Oh, vad spännande! Berätta, berätta :-) Lycka till!

    SvaraRadera
  12. Sa bilden ar en ledtrad? Jag gissar pa julgransdekorator!
    Vad kul att bloggen leder till spannande uppdrag, sa kul. Ser fram emot rapport.
    Fina bilder fran julskyltningen, sist jag sag NK:s sa var den ratt..."out there" for att vara snall. Roligt att det ar mer barnanpassat detta ar. Vi ska forsoka aka in till Melbourne och titta pa de stora fonstren dar till helgen om vi hinner.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Hej vännen!!
    Låter spännande..och Lycka till...!!
    Kan det kanske..ha med inredning att göra...!!??
    Önskar dej en fortsatt ljuvlig dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  14. så roligt, blir kul å få reda på vad du gjort för något:)
    hoppas det gick bra iallafall.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  15. Oj va nyfiken jag blev nu! Undrar vad du varit iväg på för spännande... Ser fram emot att få höra mer!

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  16. Oj vad spännande o roligt för dig, Maria. Jag är bara såå nyfiken. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  17. Så spännande! Hoppas att det blir roligt också och att vi kanske får se ett litet smakprov!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  18. Ja, vad roligt! Spännande och med all säkerhet, superbra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  19. Vad spännande, blir så nyfiken!!! Vi var och tittade på julskyltningen på NK i söndags också, tänk om vi stod där samtidigt ;-)

    Kram Therese

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...