torsdag 27 december 2012

Jullov och fix i arbetsrummet ;)

Vardag igen, men jag är ledig. Jul-lov! Underbart!


Igår var vi ännu en vända till IKEA, för att handla inredning till mitt arbetsrum. Var där dagen före julafton och köpte bord och hyllor, och igår blev det ännu mer hyllor ;) Känner mig som ett barn på julafton över allt nytt fint... 
Höll på större delen av dagen igår att plocka upp mina tyger, pärlor och trådrullar m.m. Så mycket saker jag har... ;)Man glömmer lätt, när sakerna varit nerpackade snart ett år... 


Hade nästan glömt hur många broderitrådar jag hade, t ex... ;) Nu står de där fint uppradade i färgskala på en tavelhylla. Perfekt att använda tavelhylla till små-förvaring. Jag blir lite glad när jag tittar på alla blanka trådrullar!
Jag håller på även idag med att få i ordning i rummet. Får se om jag blir klar... ;)

Vad gör ni andra en sådan här "mellandag"? Jobbar ni? Eller har ni också jul-lov? 

Maria


6 kommentarer:

  1. Fint! Här händer typ ingenting, riktigt tråkigt faktiskt. Mycke bordegöra men neeej avundas din energi. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Förstår att du flyger runt på moln nu!!!;))
    Kram

    Kolla in min tävling med bare mineralsmink förresten!! Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt, kul att få fixa lite i mellandagarna. Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blir. Vi håller också på att fixa i vårt arbetsrum. Ikväll ska nya tapeten upp. Kram Victoria

    SvaraRadera
  5. Ser ju ut som "smagodis". Man blir liksom sugen pa bade det och att skapa nagot. Ser fram emot att fa se fler bilder fran ditt pysselrum.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!!
    Så härligt att få ordning!!
    Kan tro att det blir drömmen att sitta där och sy!
    Önskar dej en fortsatt underbar dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...