tisdag 25 december 2012

God fortsättning!

Juldagen... en dag utan "måsten" ;)


God fortsättning på julhelgen! Hoppas ni alla hade en fin julafton igår och att resten av helgen blir bra. Här hade vi en härligt rolig och skön julafton, tillsammans hela familjen. God mat och paketöppning av både barn och hundar ;) (Jo, Mannen i mitt liv och jag öppnade allt några paket, vi också ;)  
Juldagen är en riktigt "ledig dag" utan något inbokat här hos oss. Lugnt och skönt! Jag och Mannen i mitt liv ägnar oss åt att sätta upp arbetsbord och hyllor i mitt arbetsrum, som är klart nu!!! (Min bästa julklapp ;) :) Det blir sååå fint! Svärföräldrarna hjälpte oss med tapetseringen dagen innan julafton, och Mannen i mitt liv "klickade in" golvet i lördags. 

Återkommer med bilder, när det blir mer ordning ;) 


Maria

16 kommentarer:

  1. God fortsättning Maria. Vilken härlig julklapp! Ska bli kul att få se resultatet sen. Den lilla skon på bilden är underbart vacker...Får mig att tänka på Askungen. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. God förtsättning! Vad kul med ett nytt arbetsrum och fina grejer som är på G! Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. En riktigt God fortsättning på julhelgen!!

    kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Visst är det en skön dag juldagen. Kul att se ditt fina rum sen:) ha en fortsatt fin julhelg! Kram Nilla
    Ps. Den är normal i stlk har 2 i den som jag brukar ha.

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att få färdigt i arbetsrummet
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  6. Visst är det härligt med en dag utan måsten!
    Spännande med ditt nya rum :)
    Önskar dig en fortsatt fin julhelg, kram Suss

    SvaraRadera
  7. God fortsättning till dig Maria! Härligt att pusta ut och njuta lite av friden efter allt ståhej. Vad kul med ditt nya arbetsrum, grattis!! Vilken underbar julklapp! Ska bli skoj att få se bild på så småningom. Ha en fortsatt jätteskön julhelg! Kram Madeleine

    SvaraRadera
  8. Juldagen är så skön! Utan måsten. Jag har parkerat mig under nya pläden som är så gosig så jag vet inte hur jag ska kunna slita mig från den ;)

    God fortsättning till er alla!

    xx

    SvaraRadera
  9. Mysigt precis som det ska vara, ser fram emot att se arbetsrummet bamsekram Diana

    SvaraRadera
  10. Go fortsättning!
    Gillar också Annandagen för det är som du säger inga måsten direkt. Här har vi plockat och fixat i lugnt tempo och ungarna har varit sysselsatta med sina leksaker. En härlig dag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Fod fortsättning!
    Ser fram emot att få se rummet!! Jasg vill oxå upp med hyllor i vårt nya rum. Två vita ska upp över det gamla skrivbordet.

    SvaraRadera
  12. Desamma fina du, ser fram emot bilderna.
    Den lilla skon på bilden är ju bara helt ljuvlig, vart kommer den ifrån? Är det en "julgransdekoration"?

    SvaraRadera
  13. God fortsättning till dig och din familj! Första bilden gillar jag särskilt, det är en underbart julig bild ;) Ser fram emot att få se resultatet.

    Ha det fint! Kram Ester

    SvaraRadera
  14. God fortsättning till dig och familjen! :) Fina bilder du har här :) Kram från mig

    SvaraRadera
  15. Nu blir jag avundsjuk.... Vill oxå ha ett eget arbetsrum för sömnad och scrapbooking!!
    Låter som om Ni oxå har haft det väldigt bra i jul. Önskar Er en god fortsättning, kram Kate

    SvaraRadera
  16. Vilken skön jul! Roligt med arbetsrummet.
    Förklädet jag vann hos dig har blivit mycket använt!

    God fortsättning!
    Agneta

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...