lördag 8 december 2012

En liten guldkant

Eftermiddagen igår tillbringades i "Storstan"


Vi tog tåget in, jag och Mannen i mitt liv. Inte egentligen för att uträtta alla julklappsinköp, utan mest för att "bara vara". Sätta en liten guldkant på tillvaron. 



Kika lite i affärerna, sätta sig i NK Baren för att njuta lite varm glögg och ett glas rött... Det är livsnjutning. Som Mannen i mitt liv sa "Det är tur att man får göra såna här saker också, annars skulle jag aldrig gå med dig på stan..." Ja, det är väl tur! ;) :) 


Strosa fram genom Gamla stan och njuta av julstämningen helt enkelt! Julbelysning och lätt snöfall. Kan det bli bättre? ;)

Kvällen avrundades på en fullsatt italiensk restaurang. Mysigt! En eftermiddag/kväll helt utan stress!

Och faktiskt så blev det några julklappar strukna från önskelistorna också ;)


Maria

7 kommentarer:

  1. OK, Maria, jag håller med ..Det ser mysigt ut inte stressigt alls. Kanske man vågar sig in till city,.Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig kväll! Ser jättefint ut!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt ni verkar ha haft. Jag och sambon skulle verkligen behöva lite tid för oss själva ;)
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Vad härligt det låter och jag längtar verkligen till Huvudstaden när jag ser dina bilder. Ha en fin adventshelg Karin

    SvaraRadera
  5. Oh vad härligt
    Precis vad jag också är sugen på ,ta tåget till stora staden och bara vara
    ha en skön kväll

    SvaraRadera
  6. Låter härligt! Skönt att bli av med några klappköp oxå :) vi fixat några idag vi med.
    Härliga bilder från den stora staden. Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Låter riktigt mysigt. Såna där stunder tillsammans är verkligen guld värda...

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...