söndag 30 december 2012

Året lider mot sitt slut...

Näst sista dagen på 2012...


Våra "långväga" gäster åkte hem efter lunch, och vi åkte iväg för att handla nyårsmaten. Kan lugnt säga att vi inte var ensamma bland livsmedelshyllorna ;) Sååå mycket folk! Kanske hade varit lugnare att handla i morgon istället? Men nu är det gjort och det är skönt. 
Jag köpte mig en söt liten radio till mitt arbetsrum. Lite "vintrig" kanske, men samtidigt lite "hantverkskänsla" över mönstret, så det passar bra i mitt arbetsrum året om, anser jag ;) Jag har förresten plockat upp sista flyttlådan med tyger nu ikväll, så snart kommer bilder på mitt nya rum. 

Nu blir det strax soffmys med film :)


Maria 

5 kommentarer:

  1. Vilken fin liten radio du shoppat. Önskar dig ett gott slut på året fina Maria. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Hejsan.
    Nä som sagt, vi var på ikea idag och vi var inte helt själva där heller..massor av folk.
    Önskar dig GOTT NYTT ÅR. hoppas ni får en fin afton imorgon.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Vilken söt radio, tycker det står Maria på den, misstänker att den kommer göra sig bra i ditt arbetsrum!
    Tänk jag slapp att handla vi har catering i morgon, så skönt att slippa allt för en gångs skull!
    Önskar dig ett Gott Nytt år i morgon!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Söt radio! Alltid bra att ha.

    Vi har just kommit hem och handlat vi med. Puh, skönt att det är klart ;)

    Önskar dig ett Gott Nytt År Maria!! Tack för ett fint bloggår och alla värmande hälsningar.

    Lotta

    SvaraRadera
  5. Gu vilken söt radio var min första tanke. :-)
    Gott Nytt År på dig Maria!
    Kram Anette

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...