lördag 24 november 2012

X som i X-mas

En månad kvar till julafton!


Då passar dagens bokstav X, x-tra bra att få stå för X-mas! ;)
Ännu har inte julpyntet plockats fram men i veckan som kommer så... då är det dags! 

Jag tillhör den skaran som tar fram allt julpynt (utom julstrumpor och själva julgranen!) till första advent. Jag tycker tiden fram till jul är så mysig! Då njuter jag verkligen av ljus, stjärnor, hyacinter, granris m.m  Sen efter jul tröttnar jag fort och på trettondagen då är allt julpynt borta och tulpanerna köps hem ;)

Eftersom en del hoppade över bokstaven W, igår så kan man se tolkningar på både X och Y, via Bara Sara

Maria

5 kommentarer:

  1. Fin liten gran. jag har norpat en liten som jag har ute. Hittar inte slingan bara. Ha en skön lördag Maria. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Det ar sa mysigt att titta in till dig, alltid sa stamningsfullt :-). Fina smagranar och harliga gloggbilder. Blev lite sugen pa att ordna med glogg har ocksa men nu har varmen just kommit (med dryga +30 idag) sa det kanns mer som om man borde dricka sangria eller natt. Men om en vecka borjar julpyntet aka fram har med!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Jag har samma pyntstrategi :-)
    Kan tänka mig hur fint och julhärligt ni har hos er!

    SvaraRadera
  4. Ja det är härligt med X-mas! ;)
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt att få pynta! Det är snart dax för mig att börja.

    Kram Therese

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...