fredag 16 november 2012

P som i Pärlor!

Pärlor börjar på bokstaven P


Passion för pärlor... blir ännu mera P ;) Pärlor är verkligen ögongodis! Både färdiga pärlsmycken och lösa pärlor!
Jag kan plocka fram mina pärlburkar och njuta av de vackra färgerna eller formerna, som oftast är runda eller ovala. Ibland facetterade ;) Att ta fram dem och fundera över vilka som tillsammans ska få bli ett smycke, när det ska skapas, det blir jag glad av! :) 

För fler bidrag på bokstaven P, titta in hos Bara Sara!


Maria

4 kommentarer:

  1. Det var ju en perfekt bokstav idag. Ha en trevlig helg du med och hoppas att du inte har så ont. Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Vackra pärlor. jag hade kunna gjort ett inlägg om mig själv idag som börjar på P hihi kom jag på nu. Kramkram Nilla

    SvaraRadera
  3. P som i pärlor passar dig för du är en pärla Maria stor kram och fin fredag till dig raring/Diana

    SvaraRadera
  4. Va kul att göra egna smycken! Unika som ingen annan har. Har bara testat att göra ett armband en gång, men skulle absolut kunna tänka mig att ha det som en pysselhobby! Och det finns ju som sagt så många fina pärlor...

    Fin fredag till dig!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...