söndag 11 november 2012

K som i klänningar!

Jag älskar klänningar...


I min walk-in-closet hänger mellan 40-50 klänningar. Vissa är blommiga andra är rutiga, vissa är i spets andra är i velour, vissa är somriga andra är mer vintriga och vissa är hemsydda och andra är köpta ;) Jag älskar dem alla!
Jag använder gärna klänning sommar som vinter, vår som höst.
Till fest, till vardags och även till jobbet. Både fint och skönt! 

Så visst är det väl självklart att bokstaven K får stå för Klänningar!?


Maria

Titta in till Bara Sara för att se fler bidrag på bokstaven K

14 kommentarer:

  1. Där vill jag dyka in! Bland dina vackra klänningar. Jag älskar klänningar! Har de året runt jag med ;)

    Underbart. Du är så duktig!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbara klänningar, Maria! kram

    SvaraRadera
  3. Åh så mycket fint!! Kolla in Livskraft (Karros) blogg från min sida- hon bloggar också KLÄNNING på K! Kram Sara

    SvaraRadera
  4. Jösses vad många du har! Jag tycker det är jättefint och använder också det året om, men jag tycker det är så svårt att hitta fina klänningar... det är det som är problemet :-) Ha en go kväll!

    SvaraRadera
  5. Underbara klänningar, jätteskönt att gå i men jag har också svårt att hitta rätt modell för mig.
    Ha en skön kväll
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Vilka vackra klänningar! Har absolut inte så många!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Wow, vilken samling vackra klänningar! Jag gillar också klänning men nu var det länge sen jag skaffade en ny. Tack för inspiration ! Kram

    SvaraRadera
  8. Va härligt med så många fina klänningar att välja mellan! Jag gillar också klänningar, men använder dem inte så ofta... Nu blev jag inspirerad att införskaffa några nya! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Jisses , vad mycket klänningar... Har inte en bråkdel så många som du!!
    Söndagsbilden var sååå fin, verkligen fin bild!!!!!
    Ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera
  10. Så tokigt... Scrolla bara ner på min sida så kommer du till tävligen..! Måndagsinlägget...! Kram Kate

    SvaraRadera
  11. Sååå många fina klänningar hos dig!
    Inte svårt att välja K då ;)
    Kram Suss

    SvaraRadera
  12. Klänningar är underbart! För ett par år sedan gick jag i klänning jämt året runt! Men nu är jag i en jeansperiod!

    Många klänningar du har!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  13. Jisses Maria så många! ;-)
    Gillar klänning fast jag använder det inte alls så ofta, är ändå mer av en byxtjej. Mina tjejer tar dock igen det med råge. Man skulle nästan kunna tro att ordet BYXOR är ett svärord när man säger att de ska ta på sig dem. De vill helst alltid ha klänning.
    Här i Australien finns det något som heter Frocktober och det stödjer bröstcancerfonden. Det är en lek med orden Frock (=klänning) och October (månaden. Så under oktober månad är det många som stödjer cancerforskning genom att alltid ha klänning på sig, varje dag och på så sätt får andra att sponsra dem och därmed samlar de in pengar. Du skulle enkelt kunna hålla din egna Frocktober med alla klänningar du har, en för varje dag dessutom vilken lyx. Själv skulle jag få ha samma efter typ 5 dagar tror jag.
    Stor kram Anette :-)

    SvaraRadera
  14. Å så mycket fina klänningar, älskar! Och vilka fina halsband du gjort, vad duktig du är.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...