lördag 10 november 2012

Girl´s night out

En fullproppad goodiebag...


Ja, det var vad jag kom hem med igår kväll :) 

Jag hade glädjen att få följa med på ett bloggevent. 
 "Girl´s night out" igår kväll. I självaste "Storstan", på nattklubben Pure.  Ett bloggevent med diverse utställare inom mode och skönhet, kan man väl säga. Mycket folk och glada männsikor. Och så lite vin och en goodiebag då förstås! ;)
Det trevligaste med kvällen var ändå de trevliga fina tjejerna som jag var där med, nämligen Sahra , Diana och Pernilla
Kvällen började med att vi åt en bit mat och drack ett gott vin tillsammans på Gute, en jättemysig restaurang som jag inte kände till, tidigare.  Många glada skratt och roliga/trevliga diskussioner blev det förstås! 
Jag tänkte tanken innan jag åkte... tanken på att ta med stora kameran... Men nä, släpa på den? Skulle ha gjort det... För fy vad värdelösa bilder det blir med iphone på en mörk nattklubb med lampor i rosa/blått... ;)

Stort tack för en mycket trevlig kväll, tjejer! Det får vi göra om!


Maria

12 kommentarer:

  1. Vad trevligt! Jag blev bjuden på något liknande på fredag, vin, mat gör om mig smink och annat. Goodibag där också. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Lät toppentrevligt och mysigt!

    Ha en fin lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Synd att inte kameran var med så vi fick se bilder:)
    Men kanske får man se vad som är i påsen...

    Ha en bra lördag!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt! Vad fanns i den fina påsen?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Såå kul med bloggträff!
    Spännande med goodiepåse ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Låter som en fantastisk kväll!!
    Önskar dej en underbar lördag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Tjejträff är såå roligt, man har det för sällan. Nyfiken på vad det var i påsen. Njut lördagen! Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Underbart! Hade velat vara med er fina tjejer!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  9. Snygga stövlar! Helt i min smak!
    Önskar en Skön Söndag
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  10. Tusen tack igen för i fredags så mysigt stor kram Diana

    SvaraRadera
  11. åh sånt där är ju så kul!!


    Pernilla

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...