lördag 3 november 2012

Ett par glimtar från Göteborg

Ett par små glimtar från Göteborg...


Är man på västkusten måste man ju ta sig ut till havet! Det gjorde jag och Mannen i mitt liv, i förmiddags. Utrustade med varsin Starbuck´s kaffe, satt vi oss på en bänk och njöt av stillheten. Lite båtar såg vi men annars ganska lugnt. Solen värmde lite på näsan och det var så vackert


Ett annat måste, verkar vara att äta en räkmacka, här på västkusten? Tror åtminstone varannan restaurang serverar dem? ;) Perfekt lunch, efter att ha besökt ett antal butiker ;)

Nu softar vi lite på hotellrummet innan det är dags att bege sig iväg på middag! :)


Maria

8 kommentarer:

  1. Hoppas er tripp till Göteborg blir toppen! Lite avis, vill också åka dit. : )

    Fina bilder från utsidan av huset med alla lyktor tända. Ser så mysigt ut!

    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Å, härligt Maria! Jag blir så sugen på att åka till västkusten igen. Det var alltför länge sedan.

    Ha en underbar kväll!

    xx

    SvaraRadera
  3. hoppas ni har trevligt HÄR !!

    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
  4. Klart att man ska ut till havet. En räkmacka är ju aldrig heller fel. Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
  5. Är ni HÄR!! Bara myshelg eller annat på gång? ha det så trevligt!

    SvaraRadera
  6. Låter som ni har det toppenmysigt! Njut vidare! :)

    Kram från Bälinge

    SvaraRadera
  7. Ser ut som ni har det underbart! Njut av middagen och varandra!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Åh har Starbuck kommit till Sverige? Eller är det bara i Göteborg (för att det är så nära England?) Var döförtjust i Starbuck tidigare och när jag flyttade hit fanns det flera affärer runt om Melbourne men nu tror jag det bara finns en kvar om inte även den lagts ner. Fast det finns helt klart likvärdiga kaffere här att köpa från istället så jag överlever definitivt. ;)
    Vilken räkmacka ni fick, stor som ett....dasslock. Ser helt superdupergod ut.
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...