onsdag 28 november 2012

Ä som i Ängel

Näst sist i alfabetet. Bokstaven Ä.

Eftersom jag inte hoppade över bokstaven W, (som jag fattat att det var flera som gjorde ;) så ligger jag en dag efter ;) Det i sin tur innebär att jag sett "min idé" innan jag hunnit till just den bokstaven, i fotoutmaningen A-Ö, som Bara Sara står bakom ;) (Fast så är det ju... vissa bokstäver är ju lite begränsade och klart flera måste använda samma tanke!)
Som igår, när jag såg tolkningen "Ä som i älskar"... Jag hade den tolkningen i huvudet, eftersom det finns så mycket jag älskar!  Men när jag såg den på annat håll så tänkte jag om. Utmanade mig själv en gång till ;) Det får bli Ä som i Ängel! Ängeln har jag så klart knåpat ihop själv ;)

Jag tänker också på att mina barn har en änglakusin i himlen, så jag säger "Älskade Ängel!" 


Maria



16 kommentarer:

  1. Åh vad fint smycket är underbart och så tankarna till änglakusinen. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Vackert snycke! Änglar... åh vad jag tycker det är fint!!! Snyggt Ä du fick till *ler*

    Nä, jag hoppade inte över W eftersom min lilla tös börjar på det... men jag hade både V och W på samma dag ;)

    Ha en fin dag.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det var inte just DIG jag tänkte på ;) Vet att det fanns någon som helt enkelt missade ;) Kanske lätt om man inte anväder W? ;) Här har vi en dotter på W, också. Samt Wiker då ;)
      Kram

      Radera
    2. Nej vännen, det var inte alls så jag menade. Jag tar absolut inte illa vid mig och det tror jag ingen annan gjorde heller ;) Tänkte bara att jag ville förklara hur jag gjorde eftersom jag också har ett W i min familj *ler*

      Visst kan det ibland vara svårt när någon skriver något och har ett tonläge i tanken, men läses det med andra ögon. Jag är inte någon lättstött persoon... så du kan vara lugn *hihi*

      kram till dig!

      Radera
  3. Vackert med "Ängel"...:)
    Önskar Dig en härlig onsdag, kram Kate

    SvaraRadera
  4. Vilket vackert halsband! Älskar Änglar!
    Melodys matte

    SvaraRadera
  5. Vad fint! sorgligt men fint. Du är så duktig på detta du. Kram Nilla
    ps. jag glömde skriva när du gjorde ditt tävlingsinlägg att bilden med tävlingenkan länkas på bloggen, toppen om du vill göra det. kramkram

    SvaraRadera
  6. Så fint halsband och vilket fint hem ni har.
    Ha en trevlig dag/ Jennie

    SvaraRadera
  7. Så fint halsband.vännen!!
    Älskar ju också änglar..och visst finns dom!!
    Önskar dej en underbar dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  8. Vackert med änglar... Ja, visst finns dom!

    Onsdagskram till dig

    SvaraRadera
  9. Änglar är så fina! Och jag säger som de andra, visst finns dom!

    Ha en mysig dag!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Så fin!
    Kul med valpkurs och vi får hoppas att ni slipper ifrån tuggandet på saker. : )

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  11. Älskade ängel så vacker du är, ett jättefint smyck du har knåpat ihop

    kram kajsa

    SvaraRadera
  12. Jättefint halsband! Ovanligt och snyggt! Änglar finns :-)

    SvaraRadera
  13. Vilket underbart halsband Maria kram Diana

    SvaraRadera
  14. Fint halsband. Jag gillar änglar, de är så fina!
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...