måndag 10 september 2012

Nya kuddfodral i blå toner.

Nya kuddfodral är alltid välkommet hos mig! ;)



De här fina kuddfodralen, beställde jag förra veckan. Efter bara några dagar kunde jag hämta ut dem på posten. De blå tipsade den HÄR bloggerskan om! Jag föll för dem på en gång! Klick, klick... beställda! ;) Det ljusa med gråblått mönster hittade jag på samma ställe. 


De blåa kuddarna ligger numera i den vita soffan i finrummet. Har länge velat plocka in lite blått där. I nyanser som jeansblå/gråblå/duvblå... 
Funderade ju på kuddar i denim, i somras, som ni kan se HÄR. (Men då blev det inga) 
De här Kuddarna blev en bra början, tillsammans med ljusfatet från Cult Design, som jag redan hade blå "manschetter" till ;) Krukan som skymtar med blå blommor, är Minstingens avlagda från hennes gamla rum, i förra huset ;)
Den ljusa kudden ligger i soffan i TV-rummet. Det får ni se mer av en annan gång ;) 

Om ni är nyfikna på var jag köpte dem, så kolla in HÄR! Massor av snyggt har de. 


Maria

8 kommentarer:

  1. Vad kul att jag kunde tipsa om kuddarna. Dom passar verkligen jättebra hemma hos dig. Tyvärr så kommer mina att åka tillbaka då jag inte vet vart jag ska ha dom då det blev för mycket mönster till vår matta i vardagsrummet.
    Får se, jag kanske kör en utlottning med kuddfodralen som vinst på bloggen om jag är på bra humör. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Verkligen fina kuddfodral! Och så fint armbandet var i mörkbrunt! Tack för fina länkningen till mig. Skönt att allt verkar gå tillbaka till det mer normala igen! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Nya kuddfodral gör så mycket, är också sugen på nya, lyckades just krympa två i tvätten...

    Sån dov blå färg är så fint!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Kul med nya kuddar! Ser att vi har likadana soffor och lampa!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Nya kuddar är alltid skoj det blir ju en sån förändring med så lite medel. Gillade kudden med dala-hästen också, var har du hittat den?

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  6. Supersnygga kuddar!!! Fräscht och klassiskt med blått som man aldrig tröttnar på!! Kudden med dalahästen finns i mitt hem också, charmig tycker jag:)

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Mitt i prick, ursnyggt! Blått är en vacker färg som jag aldrig tröttnar på. Man kan blanda med vitt, svart, brunt...endless.

    KRAM!

    SvaraRadera
  8. Fint, kan man aldrig få för många av :) Var kommer din läslampa ifrån så fin kramar i massor Diana

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...