lördag 8 september 2012

Love

Lördag! Älskar lördagar också! ;) :)


Älskade finaste Mannen i mitt liv, kom hem med blommor till mig igår! Liljor... vita... love... Ett gulligt kort med några fina personliga ord... Love!

 Tack än en gång, min finaste! Älskar dig!

Bara "sådär"... utan att det var min födelsedag.. eller vår bröllopsdag... Och inte hade han gjort något dumt heller, som han sa! ;) :) (Nej, varför skulle han gjort det??? ;


Dessutom hade han varit in och köpt lampan, som jag tittade på häromdagen. Visst är den fin! Än så länge sitter den bara tillfälligt på takkroken, utan lampsladd. Ska fixa till lampsladd och jämna till tofsen lite, så det blir bra! 
Nu ska jag fortsätta njuta min lördagsfrukost och morgontidning! På eftermiddagen blir det stallet, som vanligt! Gillar att det mer och mer blir som vanligt i mitt liv! ;)

Vad ska ni hitta på denna lördag?

Maria

18 kommentarer:

  1. Vilken fin lampa, hade min sambo kommit hem med en sån hade jag blivit väldigt förvånad :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske ska förtydliga, att jag frågade honom om han kunde gå in och köpa den vid tillfälle. Så han visste att jag ville ha den ;) Men det var snällt av honom att ta sig tid och göra det! :)

      Radera
  2. Gullig make!!! Härligt med överaskningar. Ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera
  3. Att få blommor "bara så där" är ju fantastiskt kul! Lampan blev riktigt nice! Ha det gott denna härliga lördag!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att få blommor bara sådär:)) Det är du värd efter allt ni går igenom. Snäll man du har:)). Gillar lampan, har en liknande i vårt sovrum:)).
    Ha en fin lördag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Så gulligt av mannen din! Liljorna är så vackra!
    Snygg lampa, var har du köpt denna?? Jag har tänkt beställa "ballong"lampan på Blackballon men så lång väntetid...

    Ha en bra lördag!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Fint av honom ;)

    Önskar dig också en fin lördag.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  8. Va rar han är!
    Ljuvlig lampa, ser så snyggt ut gillar klockan mycket.
    Här blir det årets andra kräftskiva ikväll.
    Ha en go helg. Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  9. Härligt att få blommor! :) Superfin lampa också!

    Ha en toppenfin lördag!
    kram

    SvaraRadera
  10. Lyckliga du .....*ler

    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
  11. vilken härlig man du har!!! fint med lampan!!

    ha en bra helg!!

    SvaraRadera
  12. Tänk vad glad man kan bli över "lite" blommor bara så där. Han verkar så väldigt omtänksam mannen din.
    Den där lampan är ju superfin. Jag brukar alltid titta på dessa när jag ser dem i någon affär och tänka att jag vill ha en. Nu funkar det inte så enkelt här som att man bara kopplar ihop det själv. Här måste man ta hem elektriker så fort något ska upp i taket!!!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  13. Underbart! Kärlekshandling så där mitt i allting. Vilken fin man du har!

    KRAM <3

    SvaraRadera
  14. Det kallas äkta kärlek det!
    Visst är lampan fin! Jag är supernöjd med min!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  15. Kärlek. underbart.Superfin lampa kram fina Maria och ha en härlig lördag

    SvaraRadera
  16. Så underbart med överraskningar..i form av blommor!!
    Förstår att du blev såå glad!!!

    Hoppas du njutit av dagen..och fortsätter göra det nu ikv!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...