torsdag 6 september 2012

"Kan själv!" ;)

kväll var vi in till stan och köpte en sak...


En sak, som jag tittat efter ett tag ;) Häromdagen var vi in till stan för att köpa den, men då var den slut. Jag fick reservera en, när nästa varutransport skulle komma, om ca tio dagar... Men de ringde redan igår, från butiken, och berättade att den kommit in!


Ivrig som jag är på att få saker klart, så började jag skruva meddetsamma! ;) Med vovven kontrollerandes att allt gick rätt till, kunde väl inget gå fel!? ;) Nej, då! Det gick finfint! Jag "kan själv", jag! ;) Minstingen var med och höll i emellanåt ;)

Visar mer, vad det är, vid ett annat tillfälle!


Maria 

6 kommentarer:

  1. Duktig Du..!! Kan det vara det lilla sideboardet på översta bilden..?! Nyfiken nu...!
    Kram och godnatt, Kate

    SvaraRadera
  2. Jag ser något fint....och något mycket användbart!

    Duktig du är, som fixar ihop. Bra med hjälp ;)

    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Bra där, handy women :),jag gillar inte att skruva ihop saker har inget tålamod med sånt :) Ha en härlig fredag rara Maria kram Diana

    SvaraRadera
  4. Bra Maria! Vad spännande att få se vad det är. Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Oj den dser jättefin ut! Vart har du hittat den? är på jakt efter en skänk av något slag!
    Ha en skön helg! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...