lördag 8 september 2012

Härligt "höstig" Lördag!

Visst är det höst i luften? :)

Ja, nog känns det att hösten har kommit till oss! Det blåste en del, när vi var i stallet på eftermiddagen!

Men solen sken på oss och det var så vackert, där  "ute på landet"! :) Gillar verkligen den där känslan av "lantliv" just så här på hösten! Vet inte varför, faktiskt! Men drömmer ofta om att bo på landet just på hösten. Kanske lite så där "engelsk tweed-feeling" om någon fattar vad jag menar?? ;) 

Nä, antagligen inte, bara jag som "svamlar"... ;) :) 

Ikväll, blir en annorlunda lördagsmiddag. Mannen i mitt liv är på flygfältet och beräknas hem först vid kl 19, typ. Ena dottern jobbar och väntas hem till Kl 20. Men Minstingen behöver äta middag typ nu ;) 

Så vi andra som är hemma... ja, vi äter väl nu då! ;)

Maria

10 kommentarer:

  1. Mysiga bilder, skönt att få lite natur nu kan jag tänka! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Sööööötaste bloggerskan:)) Mysiga bilder! Skönt att göra annat än att vara på sjukhuset!!!

    Önskar dig en riktigt fin lördagskväll!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Visst är hösten härlig, när man får mysa inne och tända massor av ljus. Ha en fin helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Jag kan hålla med om att är det nån gång jag vill flytta till landet är det nu men det är nog för atat jag ser bilden av att jag skulle springa i skogen jämt och plocka bär och svamp och pyssla. In my dreams:-)

    SvaraRadera
  5. Åh vilka bilder. Hösten är verkligen mysig och hos mig är den mer än välkommen!
    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Höstigt, country-tweed-känsla....jo, jag vet precis!!

    Det är lovely!

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder Maria, ha en fin söndag kramar Diana

    SvaraRadera
  8. Jo Maria jag fattar precis din tweedkänsla. Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Åh så härligt med stallet, där var jag mycket när jag var yngre! Ja, nu är hösten här, mysigt är det måste jag säga:)

    Hoppas att ni får en fin söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  10. En solig höst är helt ok!!
    Jag letar fortfarande efter huset på landet men ändå nära stan, trots att vårt hus nu är i princip färdigrustat...! Blir man aldrig nöjd... *fniss*.
    Önskar Dig en härlig söndag, kram Kate

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...