fredag 7 september 2012

God morgon Fredag!!!

Fredag, fredag, fredag... älskar fredagar!




Köpte några coola bilder på IKEA, igår! Hade tänkt rama in dem eventuellt, och sätta någonstans i hemmet. Men tycker de passade bra att sätta i skrivmaskinen. Det är ju text på dem! ;) Visst är de tuffa? ;)


***

Fredag och veckans sista arbetsdag! Ja, själv var det ju ett tag sedan jag jobbade. Sjukhusvistelse och "introduktion" tillbaka till skolan, kanske man kan kalla det? ;) Idag ska jag visst få vara med på orientering! Föredrar nog hemkunskapen, faktiskt! Fast Mannen i mitt liv, tror det blir bra. Jag har så urkasst lokalsinne, så han tror jag behöver det!? ;) 
Måste säga att jag saknar den där absoluta fredagskänslan, som är så tydlig, när man är på jobbet och vet att det snart är helg!
Nästa fredag, så... ;) Då är jag förhoppningsvis på jobbet

Önskar er alla en ljuvlig Fredag, oavsett om ni är på jobb, eller gör något annat roligt!? ;)


Maria 


8 kommentarer:

  1. Jag önskar dig en finfin fredag!

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Fredagar när man jobbar är lite speciella måste jag erkänna. Min fredag idag spenderar jag ensam med mina tjejer, mannen har åkt på fotboll i Melbourne för att hålla koll på favoritlaget som snart är i final så det var viktigt!! (himlar med ögonen)

    Jo då jag är med i skolan lite nu och då. Här är det så mycket mer vedertaget att man finns tillgänglig för att hjälpa till i skolan med det mesta. Ibland känns det som om skolan skulle gå under om inte föräldrarna gick in och hjälpte till med allt mäjligt, mycket volontärarbete här. Men att vara med i klassen är lite pilligt för jag behöver barnvakt till yngsta tjejen om jag ska kunna vara i skolan så det händer bara 1-2 gånger per år.
    Jag gissar på att det du fixat till är ett hallbord ;)
    Trevlig helg på dig!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  3. Snygga!
    ....och så fräckt att sätta dem i skrivmaskinen.

    Några skolbesök får jag nog vänta på tills jag får barnbarn.
    Lär nog dröja, då båda är "singlar" just nu.............

    Fin helg,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Härligt med fredag vännen hoppas ni får en härlig sådan kramar Diana

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du/ni har en skön fredagskväll!!!
    Klart att allting kommer att kännas skönt...när det återgår till sitt normala igen...!!
    Och tänk...så skön..vardagen kommer att kännas då!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Hoppas att ni har en alldeles underbar fredag!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jaa fredagar är bästa daaaagen!

    Ha en fin helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Älskar också fredagar...vilken bra dag det är!!!!

    Hoppas ni får en fin helg och att allt går bra. Det blir skönt när "vardagen" är tillbaka igen.

    SKöt om er!!!
    KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...