fredag 14 september 2012

Fredagskänslan!

Som jag har längtat!


Längtat efter en fredag, "på riktigt" ... Med den där riktiga känslan av att det är helg i antågande. Den "berömda" fredagskänslan! ;) Idag är den här!
Uppe tidigt, här hemma. Ensam. Mörkt ute. De andra sover. Knappt så vovven orkar titta upp... Öppnar på jobbet idag. Det innebär att jag får sluta tidigt också. Härligt!
Jag och Minstingen ska åka och storhandla, på eftermiddagen, har jag tänkt. Handla mat och "helg-gott" ;) Tänkte köpa hem lite uteblommor också. Till porchen.
Längtar redan efter den härliga känslan av att gå i mataffären en fredagseftermiddag, lite "helgpiffad" med "klackskorna" på kanske? ;) Gå där och njuta av ledigheten
Sen ikväll, får det bli fredagsmys med tända ljus här och var! ;)

Önskar er en ljuvlig fredag!


Maria


Jag niger och tackar STORT för alla era fina ord om vår hall, i inlägget nedan! Rekordmånga besökare hade jag igår.   Många nya besökare. Kul! Tittar in till er under helgen!

9 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter! Ha så mysigt hela långa fredagen!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Sköna fredag!
    Låter gott att vara ledig och fredagshandla i lugn och ro utan stress.

    En fin helg,
    Anneli

    Din hall var ju jättesnygg och inte minst väldigt praktisk.

    SvaraRadera
  3. Njut av din fredag...och ha det riktigt gott!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Den riktiga fredagskänslan är du och din familj verkligen värd!!! Helghandlade gjorde jag igår, så idag ska här "bara" dammas av! Kvällen ska avnjutas av en flaska rosévin ( tips på min blogg)med en underbar räksmörgås till!! Kram och trevlig helg // Kate

    SvaraRadera
  5. Ikväll tänder vi nog brasan och provar nya ljuslyktorna som barnen gjort. För ute råder det halv storm.

    Ha en toppen fredag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Härligt med fredagskänsla :) Hoppas ni får en mysig fredag kram Diana

    SvaraRadera
  7. Ja guuuud så härligt!! Och oj så ni är värda detta, blev faktiskt rätt tagen av ditt inlägg idag!!

    Stöööööörsta myyyyyskramixen från aka

    SvaraRadera
  8. Ja, helt ljuvligt med fredagskänslan. Den är obetalbar!!! Nu ska jag få igång den med att tända ljus och lite gott att dricka innan middagen...

    Underbart Maria att ni har en fredagskväll igen, som ni brukar.

    KRAM!

    SvaraRadera
  9. Så himla mysigt. Ha en fin lördag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...