lördag 22 september 2012

En utmärkelse

Att blogga är kul! Extra kul är det när någon gillar det man gör...


Och så klart är det jättekul, när man får reda på att någon gillar det man gör och också visar det! :)
I förra veckan, fick jag en utmärkelse av Linda med den här fina bloggen! 
Ett stort TACK!!! vad glad jag blev!


Reglerna för utmärkelsen är:
 
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den.
 
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar.
 
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg

Nu till det där svåra momentet. Att välja... Välja fem bloggar... Det är inte lätt, när man gärna skulle vilja välja alla man läser... Man läser dem ju för att man gillar dem! ;)

Mitt val föll i alla fall till sist på dessa:






Några "gamla" godingar och några nyfunna godingar, som inspirerar mig mycket på olika sätt och vis!
Jag tycker absolut ni ska ta och titta in till dessa fem, och även hos 

som gav mig utmärkelsen!

Ett tack än en gång Linda!


Maria

13 kommentarer:

  1. Åh så härligt med den uppskattningen! Jag förstår din glädje:) Grattis till det! Ha en fin dag och fortsatt helg! Kram från mig :)

    SvaraRadera
  2. Grattis Grattis Grattis - I love your blogg too! Massor! Du gör skillnad, sprider sådan värme och massor av härlig inspiration.


    Och raraste Maria! Tack för utmärkelsen - den gör mig verkligen så glad och var den bästa början idag.

    Love!

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Nämen ÅH ! Tusen TACK fina du! Som du säger, det är kul att blogga, men ännu roligare blir det när man får uppskattning! Du inspirerar mig i massor med din fina blogg!

    KRAM Emma

    SvaraRadera
  4. Stooort grattis till utmärkelsen! Ha det gott denna härliga lördag!

    SvaraRadera
  5. Grattis, vad roligt. Uppskattning är ju alltid roligt Jag vet ju det för jag fick ju ditt fina förkläde som jag har på mig just nu. Kram!

    SvaraRadera
  6. Vad kul! Grattis till utmärkelsen!
    Ha en fin lördagskväll, kram Suss

    SvaraRadera
  7. Men va glad jag blir! Tusen tack...och grattis själv! jag gillar din blogg jag med, med all värme och inspiration som du delar med dig!

    kramar från mig!

    SvaraRadera
  8. Grattis, så kul! Är du väl värd!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  9. Grattis! Du är så värd denna, vännen!
    Sv jag tycker detär svårt att fota sig själv med systemkamera, mycket svårare än något annat, men något kort blir bra tilslut:) tror iphone är bättre att använda :) ha en fin kväll! Kram Nilla

    SvaraRadera
  10. Stort GRATTIS till utmärkelsen, gulliga Maria! Du är värd den hundra gånger om! Och tusen varma tack för att jag fick vara en av dem som du skickar vidare till!! Jag blir så glad och rörd att du valde just min lilla blogg av alla fantastiska som finns. Du är en sån härlig person och har en så glädjespridande och inspirerande blogg så den awarden betyder massor för mig. Nu känns bloggandet ännu mer meningsfullt och roligt :)
    Stor varm kram från mig till dig! <3

    SvaraRadera
  11. Tack snälla för utmärkelsen. Visst är det underbart med uppskattning för det man bloggar om, att andra läser det man skriver. Såg det som hastigast i morse på mobilen när jag var på väg till baletten/danstävlingen med min äldsta och blev så glad. En härlig start på dagen helt enkelt. Först nu på kvällskvisten har jag hittat till datorn medans mannen lagar middagen. Lång dag och mycket aktiviteter. Emilys lilla grupp gjorde väl ifrån sig och fick ett hedersomnämnande. Själv har jag jobbat i trädgården och är nu mörbultad och kommer väll inte ur sängen imorgon ;)
    Tack igen för utmärkelsen och insprirationen du delar med dig av.
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  12. Det var så lite så. ;0) :0)

    Önskar dig en trevlig söndag.
    Kram, kram

    SvaraRadera
  13. Grattis Maria till utmärkelsen!! Den där egen-tiden, den lyser med sin frånvaro.... Har det väldigt tufft just nu med nära anhöriga, men nu börjar hjärnan och kroppen säga ifrån.. Så den egna tiden längtar jag efter så förbaskat mycket...! Kram Kate

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...