måndag 10 september 2012

Det kom ett litet paket...

Härom dagen låg ett litet paket i brevlådan...


En dag, när jag befann mig inom sjukhusets väggar, tillsammans med Minstingen, läste jag på bloggen, att jag hade vunnit. Vunnit utlottningen som jag just då helt hade glömt bort, under omständigheterna! ;) Det var Life´s silverlining and I som lottat ut ett tufft armband i valfri färg.

Det snygga armbandet i läder kom från LINE BY MARIA . Fint inslaget, var det också! Jag valde ett mörkbrunt.


Passade perfekt! Jag är säker på att jag kommer använda det mycket! Speciellt nu i höst!  
Stort tack till både Life´s silverlining and I och LINE BY MARIA för den fina utlottningen och den fina vinsten som blev min!

Om ni inte tittat in på dessa tjejers fina sidor, redan, så tycker jag absolut ni ska göra det! Fin livsstilsblogg och fin webshop!


Maria 

15 kommentarer:

  1. Det var tufft. Konstigt att jag missade den tävlingen. Ha en bra dag! Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Stort grattis! Så himla fint armband, och extra glad blir man ju när det kommer ett så fint paket! Ha en bra start på veckan!

    SvaraRadera
  3. Grattis!!
    Så snyggt armband....tror det kommer att passa dej perfekt!!
    Önskar dej en härlig måndag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Grattis! Så snyggt!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Grattis! Kul att du vann! Sån tur har aldrig jag. : )

    Fint det blev i köket. Längder ger lite mer rymd än gardinkappa tycker jag. Kappor kan lätt trycka ner fönstret på något sätt.

    Ha en toppen vecka och måndag!
    kram Kia

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vad roligt att Du tittade in hos mig:) Nu hittade ju jag hit...tänk så många härliga människor man får kontakt med via bloggarna och så många som delar ens intressen, det är ju lycka.
    Grattis till din jättefina vinst!!! ett väldigt snyggt armband!
    Jag lägger din blogg i min lista så ser jag när du uppdaterar. Jag ska också sätta mig i lugn och ro och titta igenom hur Du har det, det ser hur fint ut som helst och så vackra saker du tillverkar!!!
    På återseende!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  7. ÅH riktigt snyggt & kul med en vinst! Den var du verkligen värd!!

    Ha en fin start på veckan!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis!! Vad roligt att du vann. Jättefint armband, passar ju perfekt i höst :) Ha det gott, kram Madeleine

    SvaraRadera
  9. Grattis till armbandet! Jättefint!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  10. Grattis igen! Det var du värd och det blev ju supersnyggt med brunt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinsten! Vilket tufft armband det var. Visst är det roligt att vinna saker, härligt roligt.
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  12. Så snyggt!!! Grattis.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  13. Men du va snyggt!
    Stort grattis till finfina vinsten!
    KRAM

    SvaraRadera
  14. Grattis till fina armbandet, vad kul. Vill önska dig en fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  15. Mmm en del har då tur...
    Jätte snyggt.
    Bara att gratulera
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...