onsdag 26 september 2012

Att "leka" inredare och fynda Fintorp ;)

Jag och Mannen i mitt liv har "fördrivit" kvällen på IKEA 


Egentligen var vi där för att handla diverse möbler och småfix, till Mannen i mitt livs kontor. Hans avdelning har nyligen flyttat till nya, större lokaler, så nu behövde de lite nytt till kontoret. Kul, tycker jag, som får äran att vara med som smakråd. Klart man tar tillfället i akt att "leka" inredare! ;) 
Vi fick faktiskt inte med oss allt, som han tänkt införskaffa, så det lär bli fler besök. Inte mig emot! ;) 
Själv "trillade" jag över extraprislappen på metallkorgarna "Fintorp", som jag tittat på länge. Meningen var att jag skulle ha dem i tvättstugan, när det blivit lite mer ordning. Har inte haft så bråttom med att köpa dem, just för att det inte är riktigt klart där. Men nu var de nedsatta, på grund av att de skulle utgå, så då slog jag till! 

Kan inte bestämma mig för om de ska få stå kvar i köket, på sideboardet, där de för tillfället står... ;)


Maria

7 kommentarer:

  1. Vad fina korgar! Jättefina där de står nu men säkert även praktiskt där du tänkt dem itvättstugan! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Använbara till mycket! Jag gillade till tvättstugan:) kram

    SvaraRadera
  3. Fina korgar! Så fint på ditt sideboard!
    Ett bra tips, om det finns några kvar när jag kommer dit nästa gång...
    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Korgälskare som jag är så tycker jag att ni gjort ett fynd ;)

    Fina! Passar lite överallt.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh sådana korgar vill jag verkligen ha i min tvättstuga. Får nog skynda till IKEA märker jag.

    SvaraRadera
  6. De där korgarna gillade jag. Såg inte skymten av dem på Ikea häromdagen men väl dina vita "hinkar" som du har hängande i köket, mycket snygga.
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  7. Jättesnygga korgar! Som sagt, de passar nog lite varstans tror jag. Roligt med fynd! Kram Madeleine

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...