fredag 10 augusti 2012

Som det ska vara helt enkelt...


Första arbetsveckan avklarad och fredag 
    "på riktigt" igen ;)



Stort tack för alla vänliga ord och er fina omtanke om     
mig och
min familj! Det värmer att läsa alla era kommentarer!!!! 

Slutade tidigt och har handlat nya blommor och faktiskt lite plötsligt hade vi en ny hamster med oss hem också ;)Vi skulle bara titta... Men när Minstingen såg de söta små 7-veckors gamla små hamsterpojkarna i djuraffären, var hon redo för att ta emot en ny ;) Föregångaren har fått en fin grav, och finns bevarad som ett fint minne :)
Har verkligen njutit min fredag! Knatat runt i gummistövlar på tomten och fotat lite i augustisolens sken.  Suttit på porchen med min snygga man och sippat en RC ;)  

Så som livet ska vara alltså! ;)


Maria

11 kommentarer:

  1. Det låter supertrevligt! Jag skulle gärna komma och krama din hund! (min favvoras) och sitta i din porch med ett glas rosé!
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Trevlig helg och fredagar är det något speciellt med!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder, skönt att allt har lugnat ner sig och att ni fredagsmys hos er!!! Med en ny kompis i familjen ;)

    Lovely. Och augustisolen som är så skön, förstår om det är guld att sitta på porchen och ha det bra.

    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Ser ut som om ni har en trevlig fredag. Med Ron Barcelo, min absoluta favorit rom! Gott som attan om man adderar fanta citron! :) Trevlig helg, syns på måndag.

    SvaraRadera
  5. Fredagsmys med andra ord! Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag har precis stiftat bekantskap med två små dvärghamstrar idag, var en helt ny djurbekantskap för mig. Visst är det svårt att motstå sina barns ögon ibland. Jag har inte läst så mycket nu i sommar, men hoppas din/er sommar varit fin trots evakuering och annat som hänt.
    Ha en härlig helg.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  7. Underbar fredagskväll! Va roligt att din minsta fick sig en ny hamster redan, lycka!
    Njut av helgen fina du!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken lycka med en ny hamster:))) Gissar att din minsta haft lite pyssel med hamstern den här helgen:))) Jättefina foton och din veranda är ju bara såååååååååå himla mysig!!

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig fredag du haft!!
    Underbara bilder...och det klart att man skall njuta och ha det gott!!
    Det är ju det som kallas livskvalitet!!
    Ha en underbar lördag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  10. Härligt att du kom tillbaka och fann njutningen i livet igen! Så som livet ska vara:) kram Nilla

    SvaraRadera
  11. Läckert bildcollage. Vilken fin grav ni ordnat med. Tänk så viktigt det är att man (speciellt för barnen)tar ett riktigt farväl av sina husdjur. Vi hade en lite begravning av vår vandrande pinne som "flyttade in" hos oss under några dagar ute på våran veranda. Han klarade sig bar i ett par dagar men flickorna var ute varje dag och så hur han hade det så när han inte fanns mer och satt där "stel som en pinne" (ursäkta uttrycket) så ville de begrava honom precis som vi gjort med morfar. Så sagt och gjort så fick det bli.
    Hoppas helgen blir lugn och skön!
    Kram Anette :)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...