lördag 25 augusti 2012

Senaste alstret vid symaskinen ;)

Vilken seg lördag här på Barnsjukhuset! Slänger in ett inlägg om vad jag sydde mer än kudden i måndags ;)


Jag sydde ett till förkläde, i samma stil som det jag lottade ut tidigare i somras. Som ni kan se HÄR 

Denna gång valde jag ett blommigt tyg i färg. Detaljerna fick då ett lite diskretare grått tyg. 

Inte för att jag riktigt vet vad jag ska göra med förklädet? Jag har ju mitt favoritförkläde, som Mellantjejen sytt till mig på slöjden! Kanske ger jag bort det här någon gång? 

Det är bara så kul att sy något, så då blev det ett förkläde denna gång ;) 


Maria

14 kommentarer:

  1. Superfint, det ser du väl att det är Mitt! jag vill gärna köpa det om jag får. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!
    Så duktig du är!!
    Verkligen ett gulligt förkläde!!!
    Ha det så gott du kan!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Så fint så. Duktig du är. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Det är ju så fint! Och en perfekt! Present till någon, annars börja sälj vetja. Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni hittar på något så det inte går så långsamt där på sjukhuset ..:) .och jag säger som Pernilla ...du skulle sälja dina fina saker...

    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
  6. Förstår att det är drygt på sjukhuset men skönt att dottern sluppit droppet nu.
    Duktig du är på att sy!! Så fint förkläde!

    Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Ljuvligt förkläde, vad duktig du är.massor av kramar till er vännen Diana

    SvaraRadera
  8. Du är jätteduktig! Så fint och välgjort.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  9. Styrkekramar till minstingen och hela familjen ....

    SvaraRadera
  10. Vilket fint förkläde du sytt! Hoppas allt går bra!

    Kram kram

    SvaraRadera
  11. Snääääääääääääääälla, en utlottning till!!! :))) Så himla fint förkläde!! Vad duktig du är att sy!!

    Kraaaaaaam aka

    SvaraRadera
  12. Hoppas allt går bra för er nu... Fint förkläde, och fräckt med handmade-lappen påsytt!! Ha det gott denna regniga söndag!

    SvaraRadera
  13. Förklädet är jättefint. Ja en utlottning till, jag var ju inte med förra gången, fast jag vinner aldrig något så mest därför.
    Hoppas ni snart får komma hem, fast kan tänka mig att det känns tryggt om än väldigt segt och långtråkigt . Jag gillar inte sjukhus, men det är ju tur att de finns.
    Skönt att droppet är borta.
    Kram till er/
    Berit

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...